1 Laatst bewerkt door petje (24-08-2008 17:15)

Onderwerp: weer eens een cc vraagje

Ik wil een (muffin) bakblik kopen waar ik de cc papiertjes in kan zetten tijdens het bakken maar in de winkel viel me op dat de rondjes van het muffinbakblik een stuk groter zijn dan de cc papiertjes, het past er niet lekker in zeg maar :D

Is het dan wel goed? of hebben jullie een blik waar het precies in past? En welke uit de webshop is dat dan?

Is het dan het mini-muffin blik? Of is dat weer te klein?

Alvast bedankt (ga me maar eens op cc's storten, nog nooit gedaan)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: weer eens een cc vraagje

Ik heb de ccbakblik bij hema gekocht. Daar passen mijn papiertjes gewoon in. Je kan bij de hema ook cc papiertjes kopen. Ze zijn in het groen en oranje. Maar dan weet je meteen dat hij goed past.

Succes!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-64NOGXB4.jpg

3

De xenos heeft ook bakvormen voor cupcakes waar de papiertje precies inpassen. metaal en van siliconen.

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

4 Laatst bewerkt door MarielleM1978 (24-08-2008 18:52)

In die van Ikea passen ze ook prima.
Maar welke maat caises heb je eigenlijk? Want in de normale winkels (Hema, Ikea, AH, etc.) hebben de blikken allemaal dezelfde maat.

5

ik heb die van de hema en wil er in de webshop wat kopen! bedankt voor de tips!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.