Onderwerp: Bitterballen?????
Zo zien ze er uit.... Maar zo smaken ze niet ze zijn zelfs overheerlijk.... Witte chocolade truffels met kaneel.... Maar ze zien er gewoon niet lekker uit, vind ik....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bitterballen?????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo zien ze er uit.... Maar zo smaken ze niet ze zijn zelfs overheerlijk.... Witte chocolade truffels met kaneel.... Maar ze zien er gewoon niet lekker uit, vind ik....
Ow en mijn excuses ik ben er echt heeeel weinig de laatste tijd..... Vele mooie creaties hier.... Ik duik de keuken weer in... Bedankt voor het kijken.
Hihi, 't lijken net echte bitterballen
Maar ze klinken heerlijk
xxx
Nou ik lust wel een "bitterballetje"
Ik vind ze wel leuk uit zien zo met zijn allen in de folie......
Groetjes Marlies.
Die ballen zien er uit om te smullen
Chique zo in de folie
Ik vind ze er super lekker uitzien!!! en ik vind ze ook niet echt op biiterballen lijken...sterker nog.....als een bitterbal er zo uit zou zien eet ik hem liever niet
ooew ze zien er echt overheeeerlijk uit
Hihi lachen zeg bitterballen.. Nou zo te lezen smaken ze toch wel beter.
lijkt me erg lekker! en zien er wel goed uit hoor hihi
Nouwuhhh ik lus wel zo een bitterballetje hoor!!!
Jongens! Wat lekker (en ik ben nog vegetarisch ook )
ze klinken lekker en zien er goed uit, hebben indd wel wat weg van bitterballen:D
Ze zien eruit alsof er kokos op zit, niks mis mee, maar witte chocolade is wel v
Lekker!!!
Doe mij die maar!!!
Klinken en zien er lekker uit hoor!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bitterballen?????