Onderwerp: Minichocoladegebakjes
Weer wat uitgeprobeerd. Kleine chocoladegebakjes. Deegbakjes gevuld met een mengsel van roomkaas en chocolade en opgespoten met wat vanillecreme.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minichocoladegebakjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer wat uitgeprobeerd. Kleine chocoladegebakjes. Deegbakjes gevuld met een mengsel van roomkaas en chocolade en opgespoten met wat vanillecreme.
zo dat ziet er mjammmie uit.... ik zou er zo 1 op willen.
Hoe smaken ze?
Heb je nou chocolade door de roomkaas gedaan??
Ja. Roomkaas, wat basterdsuiker, een eitje en gesmolten chocolade. Dat mengen en in de deegbakjes doen. En dan in de oven.
Was weer een receptje uit mijn inmiddels bekende "chocoladebijbel"
Het smaakte erg lekker. Zoet maar niet te. Het toefje botercreme maakte het echt af, zonder vond ik ze persoonlijk net niet zoet genoeg (maar ben dan ook een zoetekauw).
Mjammmmmmmmmmmmmmmm! en dat te bedenken dat ik nu een moord doe voor zoiets. Ben aan de laatste dag van het zieknhuisdieet bezig. Het water loopt me letterlijk in de mond nu.
Hoe lang is rotterdam ook al weer van waalwijk af?
Mmm, Zo'n cakeje zou ik nu willen opeten.
HMMMMMMMM, dat ziet er bijna te lekker uit zeg!
Ik heb dat boek op mijn verlanglijstje staan, moet alleen nog wachten tot eind oktober...
ohhhhhhhhh wat zien ze er verleidelijk uit zeg, heel mooi!!
Ooooo dat ziet er lekker uit :9:9
mooi gefotografeerd ook!
Ziet er goed uit!
Mmmm dat ziet er heerlijk uit!
ziet er erg uit. Die deegbakjes hoe maak je die???
Met heel veel geduld. Wat was dat een vreselijk rotwerk zeg! Eerst gewoon deeg maken, uitrollen en dan de minicupcakebakvorm bekleden. Dus elk cupje bekleden met deeg. Ik mis daar duidelijk nog een handigheidje in...
Zo, die zien er lekker uit!!
Jammie jammie
Ziet er overheerlijk uit................
Die zien er erg leuk uit en ze klinken ook heerlijk!
Water loopt in de mond..................ziet er lekker uit en zo klinkt het ook!
Dat ziet er geweldig lekker uit zeg.
Misschien wel leuk om een how to met recept te plaatsen?
Recept alleen is toch wel genoeg? Zou niet weten wat er aan te how to-en is.
Zal binnenkort het recept wel even overtypen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minichocoladegebakjes