Onderwerp: Eindelijk mijn Pipoos matje uitgeprobeerd!
Had hier al 3 weken de reli
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk mijn Pipoos matje uitgeprobeerd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Had hier al 3 weken de reli
Mooi, vrolijk, lief!
Het blijft steeds een groots resultaat met wat rollen & uitsteken. En het mooie is dat niet "ingewijden" dat nooit zullen zien! Ze blijven super leuk! De kleurencombi & hoeveelheid staan ook schitterend op de foto.
groetjes Sas
Hele mooie cc.
Ik twijfel steeds of ik ze moet gaan aanschaffen
Maar na het zien van jouw prachtige cc ga ik er toch ook voor
Groetjes Marlies.
is er ook een pippoos in de buurt van rotterdam??? wil ook zo'n matje...
groetjes Patricia
ik wil ze ook!!!
superleuk zijn ze!
ik ga ook maar eens een bezoekje doen aan pippo's
groetjes Patricia
Op het Zuidplein zit er
oh ik vind ze zoooo lief. Ik ga in september naar de groothandel en wat zal het moeilijk kiezen zijn tussen al die lieve reliefjes, zal me echt in moeten houden LOL.
Met wat voor uitsteker heb je die lieve kleine bloemetjes gemaakt ?
oh ik vind ze zoooo lief. Ik ga in september naar de groothandel en wat zal het moeilijk kiezen zijn tussen al die lieve reliefjes, zal me echt in moeten houden LOL.
Met wat voor uitsteker heb je die lieve kleine bloemetjes gemaakt ?
Met deze plunger cutter
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1296
heel mooi !
hoe zien die matjes eruit?
heel mooi !
hoe zien die matjes eruit?
Deze heb ik:
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=13568
Hoi Inge,
Supermooi gedaan, jij bent alvast aan het oefenen voor donderdag, zie ik. Is er zo een Pippoos winkel in Maastricht of bestel jij ze online en zitten alle vier de motiefjes in het pakketje zoals ze dat tonen op de website of betaal je per stuk?
Groetjes en tot donderdag
Sara
Wat een scheetjes
Hoi Inge,
Supermooi gedaan, jij bent alvast aan het oefenen voor donderdag, zie ik. Is er zo een Pippoos winkel in Maastricht of bestel jij ze online en zitten alle vier de motiefjes in het pakketje zoals ze dat tonen op de website of betaal je per stuk?
Sara
Hoi Sara,
Er is een Pipoos winkel in Maastricht...ze zijn per twee verpakt en er zitten vier motief op.
Veel plezier donderdag! (weet wel niet met wat...maar wat maakt dat uit )
Affannoso schreef:Hoi Inge,
SaraHoi Sara,
Er is een Pipoos winkel in Maastricht...ze zijn per twee verpakt en er zitten vier motief op.
Veel plezier donderdag! (weet wel niet met wat...maar wat maakt dat uit )
Donderdag gaan ik en Sara workshoppen!! CC ws bij 't suikeratelier!
Hoi Inge,
Sara
Hey Sara!
Ja, Do heeft al geantwoord he Prijs is dus per 4 motiefjes. Je mag de mijne wel eens lenen als je eens wil oefenen hoor! Tot donderdag! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dan wens ik jullie beiden veel plezier bij Anita
Mooi zeg!
Ik wist niet dat ze bij pipoos ook bakspullen verkochten..of is het eigenlijk voor wat anders bedoeld?
Want ziet er erg leuk uit. En ik heb een pipoos in de buurt
Ziet er superleuk uit.
groetjes Patricia
Zit er ook eentje bij Beurs.
(Vlakbij de Lijnbaan)
Op dat plijn zit ook de Media Markt en
heb je die vaste stand van Bram Ladage.
Als ik me niet vergis zit naast de Zeeman
een Pipoos
Bij www.dolscrapplezier.be hebben ze verschillende soorten hiervan.
Volgens mij hebben ze namelijk bij Pipoos maar 2 soorten en bij deze website meerdere soorten.
Ze staan bij embossing en dan Fiskars Texture Plate.
Zelf heb ik die met de voetjes/handjes ook genomen....erg leuk voor bij een geboorte vind ik!!
Ik heb daar net gekeken, leuke sets.
12 matjes voor 17.33 als ik het goed zie?
alleen weinig op voorraad zie ik.. andere keer, ben nu ff blut van shoppen vanmorgen
en hoe.....leuk zeg en al 3 weken liggen hahaha......ik wil ze nog graag hebben maar helaas geen pipoos in de buurt.......ik zie wel wat internetadresjes hier dus ga eens effe neuzen......bedankt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk mijn Pipoos matje uitgeprobeerd!