51

Re: Yes .. 't laatste struikelblok 'de bruidstaart voor 120 pers' is ook .

Wat gaaf, wij hadden op onze bruiloft ook een joekel van een taart, voor mij nog altijd 1 van de hoogtepunten van de dag (nu bijna 14 jaar geleden) Het kan niet anders dan dat dit kunstwerk echt een onvergetelijke indruk achter heeft gelaten bij het bruidspaar en de gasten, zeker omdat het ook nog een hele lekkere taart was.

Groetjes Mariëlle

52

wauwwwwwwwwwww....wat een plaatje.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

53

Jezus Mina!!!! Wat schitterend maar wat veel werk zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

54

Wat een leuke reacties allemaal, ik ga d'r helemaal van :o. Maar ik ben natuurlijk 't meest in m'n nopjes met de reactie van de bruid. Ook al vond ik de taart zelf errug mooi, 't is toch altijd afwachten wat 't bruidspaar er zelf van vindt. Dus ik loop echt helemaal te glimmen van trots!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

55

Wat een mooie bruidstaart en zoveel lagen en dan al die cc's er nog bij,heel mooi gedaan,toppie.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

56

Wauw wat is deze prachtig geworden zeg!

Groetjes Angelique

57

Ik sluit me aan bij al deze reacties! WOWWWWWWW!

Nog een vraagje:
bij de laatste foto is er links van de middelste cc eentje met een roze bloem (met rood midden)... waarmee heb je die gemaakt? Ben erg benieuwd!

58

Mooi zeg! En wat een toren, jeetje dat dat bleef staan, ik zou de zenuwen krijgen. Je cupcakes zijn ook mooi bijpassend!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

59

TaartJo schreef:

Nog een vraagje:
bij de laatste foto is er links van de middelste cc eentje met een roze bloem (met rood midden)... waarmee heb je die gemaakt? Ben erg benieuwd!

De roze bloembasis heb ik gemaakt met deze plunger:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=191
Vervolgens heb ik met een klein rond uitstekertje het rode bloemhart gemaakt en deze met een prikkertje bewerkt.

www.jacstaartjes.nl

60

glashill schreef:
TaartJo schreef:

Nog een vraagje:

De roze bloembasis heb ik gemaakt met deze plunger:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=191
Vervolgens heb ik met een klein rond uitstekertje het rode bloemhart gemaakt en deze met een prikkertje bewerkt.

Bedankt! Was precies naar zo'n blommeke op zoek :D Scheelt weer een hoop zoeken.. wist niet precies hoe ze ook alweer heten...

61

Heel erg mooi, moet er vanaf nu tot 26 sept  5 maken, hoop dat ze net zo mooi worden als deze

Veel taart plezier

62

Wow, erg mooi zeg, en die linten ben ik toch wel weg van hoor! Maakt het wel heel speciaal! Ik vind alle taarten erg mooi geworden!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

63

wat een mega solo project........maar wel super super super gelukt, wat een plaatje meid.

Alles goed???? nee 3 fout

64

Wauw wat een gigantische taart, GEWELDIG!!!!!!   
Het lint staat ook heel erg mooi zo met twee kleurtjes.

Heb trouwens dat brede lint zelf in het wit in huis, moet het maar snel gaan gebruiken want het staat wel heel erg mooi.
Misschien een tip, ik plak het nooit aan de taart maar sluit het alleen met een klein stukje dubbelzijdig plakband.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

65

WOW echt helemaal geweldig deze bruidstaart!!! Wat een werk! En vooral wat een eer van je werk. Top :thumb:

66

jeetje ik ben onder de indruk. Geweldig, wat een werk, maar allemaal supermooi afgwerkt, complimenten hoor, hoe vond het bruidspaar je taarten??

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

67

Kaatje E. schreef:

Misschien een tip, ik plak het nooit aan de taart maar sluit het alleen met een klein stukje dubbelzijdig plakband.

Dat is natuurlijk DE oplossing. Stom dat ik daar niet zelf aan gedacht heb. Bedankt voor de tip. Over 2 weken staat er weer zo'n project :-) op 't programma!

www.jacstaartjes.nl

68

chanttie57 schreef:

jeetje ik ben onder de indruk. Geweldig, wat een werk, maar allemaal supermooi afgwerkt, complimenten hoor, hoe vond het bruidspaar je taarten??

Het bruidspaar was gelukkig helemaal enthousiast. De bruid plaatste onderstaande reactie op dit topic. Overigens ben ik wel erg blij met deze reactie. Ik vond de taart natuurlijk zelf wel errug mooi, maar ja, 't is natuurlijk de bedoeling dat hij helemaal aan de verwachting van 't bruidspaar zelf voldoet!

Han81 schreef:

Ik was de gelukkige bruid die deze taart gisteren aan mocht snijden!!!!
We waren compleet overdonderd, waaaaauuww wat een taart! Hij was echt perfect en helemaal wat we wilden. De monden van de gasten vielen open van verbazing en er werd de rest van de dag steeds weer over de taart gepraat.
De medewerkers van het restaurant hadden nog nooit zo'n mooie taart gezien en waren ook erg onder de indruk.
En naast dat hij er echt geweldig uitzag smaakte hij ook nog eens verrukkelijk!!!!!!!
Dus Jaqueline nogmaals mijn complimenten, hij was waanzinnig!
En nu lekker uitrusten, dat heb je wel verdiend.

www.jacstaartjes.nl

69

Wauw joh!! Wat een pracht taart! Geweldig :)

wow, geweldig!

71

woorden overbodig  :thumb: :thumb: :thumb:

72

Prachtig!!!!!!!!

73

WAT een mooie taart!!!!

cake a day, takes the sorrow away!!!!

74

Zo, ziet er allemaal mooi uit zeg!!Wat een hoop taart!!
Snap dat je trots bent :Y

75

Wat een ontzettend mooie taart, en wat lief dat de bruid hier een reactie heeft geplaatst !!!

Groetjes, Conny