1

Onderwerp: en nog een slachtoffer!

hallo iedereen!

nog geen volleerd taartenbouwer en zwaar onder de indruk van wat ik hier allemaal zie, vandaag dan eindelijk de stoute schoenen aan getrokken om me te registreren!

Mijn naam is Ellen, ben 35 jaar. Moeder van twee lieve mannetjes en getrouwd met taartenveroberberende man ;)

Tussen werk en trainen voor een bijzondere wandeltweedaagse wat geld op zal brengen voor borstkankeronderzoek (www.de-marias.nl  www.asistershope.org), probeer ik dan ook taarten te maken. Heb er nog niet zo veel op mijn naam staan, pas begonnen, maar heb er zoveel lol in!
Weet zeker dat ik hier een hoop inspiratie en tips zal vinden, hoop ooit ook voor anderen wat te kunnen betekenen!

groetjes Ellen

groetjes Ellen

2

Re: en nog een slachtoffer!

Welkom op dit o-zo verslavend forum :lol:
Veel bakplezier en denk aan de foto's want daar zijn wij dol op :Y:Y

SMarlies.

3

Ik bedoelde veel succes met bakken :lol:

Groetjes Marlies.

4

:D
zal mijn best doen, nu alleen nog even ontdekken hoe ik foto's erbij kan zetten...ben nog niet zo'n forumbeest :O  :D

groetjes Ellen

5

Welkom hier Ellen...ga hier heerlijk rondstruinen en je komt een hoop te weten...ook hoe je de foto's er op zet...en anders vraag je het maar aan Marlies...die weet daar alles van :D

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

welkom op dit gezellige forum!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

:lol::lol::lol:
Dan moet ik toch eerst een workshop gaan volgen :Y:Y

Groetjes Marlies.

8

:D voel me nu al thuis eerste baksel staat erop hoor, bij lange na niet perfect, maar toch, tis de aanstichter van alle ellende hahaha!
eertse baksel is de groene dino...

groetjes!

groetjes Ellen

9

Welkom en veel plezier op dit leuke forum!! :thumb:

xxx