1

Onderwerp: Hobbels en bobbels (spoedje)

Zoals ik dus vertelde kon ik mijn botercr

Re: Hobbels en bobbels (spoedje)

Poeee..... geen idee.
Wel balen zeg, las dat je botercreme ook niet lukte.

Ik zou hem nu zeker in de koelkast laten staan, misschien trekt het bij.

Ga zelf lekker wat anders doen en kijk over een uurtje pas weer.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

3 Laatst bewerkt door Wejama (21-08-2008 20:59)

Phoe, dat was volgens mij erg stressen. In plaats van de doos in de koelkast te zetten heb je hem ik de kalkoest gezet. ;-)
Is het nog wel goedgekomen?

4

Iedereen weet toch dat je taart van de kalkoest hobbels en bobbels krijgt? :lol:

5

Anders ook geen last van hoor kiwi. Maar het zijn denk ik een paar factoren bij elkaar die het deden. Vochtige weer van gister, botercr

6

T'was een grapje hoor...kalkoest vond ik ook zo een grappige vertyping...

Enne met die bruidstaart komt het heus wel goed!

7

Kalkoest is zo'n familiewoordje. Neefje van mij vroeger kon gewoon geen koelkast zeggen en zo is het eigenlijk altijd kalkoest gebleven. En dat woord is dr gewoon in gebleven. Net zoals plât stut <---vertaald platte staart. Het plassertje van een meisje dus. Maar ja, das weer een heel ander woord ;)
Hebben jullie niet van die familie woordjes?

8

ojee, dus geen vertyping, oeps...

Ik zei vroeger tegen vliegtuig; daggu
lepel; appelie
bloem; boelie

Reken maar dat ik dit nog vaak terug hoor. Maar is niet echt in gebruik zoals bij jullie! Wel een leuk woord.

9

Hoe is het nou afgelopen met je taart?

10 Laatst bewerkt door smarianne (23-08-2008 22:03)

Had vandaag een bericht in mijn hyves. Dat er niets mis was aan de taart en dat ie heerlijk was en te mooi om op te eten. Goed bericht he?
Hij was kletsdoornat toen ik um mee gaf en ik wist het ook ff niet. Teveel condens denk ik. Heb advies gegeven hem gelijk in de koelkast te zetten en er niet uit te halen tot het aansnijden. Tjah..............ik wist het ook ff niet meer. Kon dr niet eens van slapen.
Domme fout ook van me om die botercreme toch te gebruiken en in een steenkoude koelkast te zetten......dom dom dom

11

Eind goed, al goed. :)