Re: Yes .. 't laatste struikelblok 'de bruidstaart voor 120 pers' is ook .
Ik ben er stil van.......................
Een pr8ig geheel!!!!!!!
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes .. 't laatste struikelblok 'de bruidstaart voor 120 pers' is ook .
Ik ben er stil van.......................
Een pr8ig geheel!!!!!!!
WOW, wat een prachtig kunstwerk!! Wat een werk moet dat geweest zijn, petje af hoor!!
Dorieke
Ge-wel-dig!
Echt heel erg mooi, knap en professioneel gedaan! Toppertje hoor.
En wat een prachtig lint heb je gebruikt, ook het rode randje daaromheen weer vind ik echt oog voor detail!
Als een bruidspaar dáár niet helemaal van in de wolken raakt dan weet ik 't ook niet meer! 
M
Wat een giga bruidstaart...en wat prachtig hoor!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaw wat mooi zeg!!
Jemig wat een stapel maar wat een mooie stapel. Heel mooi geheel.
Wow!!! Wat een werk!
Super-resultaat!! 
Mooi sierlint om je taarten!
Petje af hoor! 
Wat een prachtige bruidstaart 
Mooi met dat lint er omheen,cc's zijn ook super!
Zo! Wat een gigantische taart! Prachtig!
Chapeau!
Echt super mooi 
En ook zo hoog, wat een werk zeg! Hier mag je echt supertrots op zijn 
Wat een mooie ! En wat een hoge !
JEEEEETJE! wat een taart is dit joh! Zo groot. Vind hem prachtig! J ehebt er echt werk van gemaakt. Kan me niet anders voorstellen dat het bruidspaar er helemaal blij mee is
Geweldig!!!
Wát een geweldige taart!!!! Mijn mond viel echt open van bewondering. Super gedaan!
Zooooooo, wat een werk zeg!
Maar wel heel erg mooi!
Oooooooooooh wwaaaauwwwwww...
Gewoonweg prachtig

xxx
Wat gigantisch veel taarten en stuk voor stuk even prachtig. Zijn het twee soorten lint of zie ik dat verkeerd? De kleuren van lint, roosjes en verdere decoratie is perfect op elkaar afgestemd. Knap hoor!
Echt helemaal af! Prachtig... 
Ongelofelijk gaaf gemaakt!! 
Zijn het twee soorten lint of zie ik dat verkeerd?
Yep, 2 verschillende linten. Het roze lint is zo'n 3 cm breed en het rode lint is slechts 'n milimeter of 2 a 3.
Wat een werk zeg zoveel personen, maar ook wat een eer van je werk. Hij is prachtig hoor.
Jemig zeg!!! Helemaal te gek! Ik kan me voorstellen dat je hier zo trots op bent, en terecht. Super!
Ik was de gelukkige bruid die deze taart gisteren aan mocht snijden!!!!
We waren compleet overdonderd, waaaaauuww wat een taart! Hij was echt perfect en helemaal wat we wilden. De monden van de gasten vielen open van verbazing en er werd de rest van de dag steeds weer over de taart gepraat.
De medewerkers van het restaurant hadden nog nooit zo'n mooie taart gezien en waren ook erg onder de indruk.
En naast dat hij er echt geweldig uitzag smaakte hij ook nog eens verrukkelijk!!!!!!!
Dus Jaqueline nogmaals mijn complimenten, hij was waanzinnig!
En nu lekker uitrusten, dat heb je wel verdiend.
Wauw wat een super gave taart! En wat groot! Knap werk hoor!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes .. 't laatste struikelblok 'de bruidstaart voor 120 pers' is ook .