Re: 2e bruidstaart ( in 1 week!) voor goed bevriend stel 130 gasten
Wat een mooi totaal plaatje,prachtig hoor!
Mooie kleuren ook allemaal!Daar mag je zeker trots op zijn!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2e bruidstaart ( in 1 week!) voor goed bevriend stel 130 gasten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een mooi totaal plaatje,prachtig hoor!
Mooie kleuren ook allemaal!Daar mag je zeker trots op zijn!!
Wat een boel taarten zeg! Harstikke leuk gedaan met de harten er omheen 
En een geluk dat je je taarten ergens anders kwijt kon, zoveel krijg je nooit in je vriezertje!
WAt origineel zeg! ik vind het een super idee om ze zo neer te zetten. Erg mooi gemaakt!
Dit is weer 'ns een hele andere originele uitvoering van een bruidstaart, maar 'n errug leuke uitvoering! Mooi gedecoreerd ook. En je vlinders .... zijn hartstikke mooi!
Wat een plaatje! Schitterend mooi!
Wat een ONGELOOFLIJK schitterend geheel!!
Prachtig

xxx
Heel mooi gemaakt en wat een leuk idee om je taarten zo te presenteren.
Werkelijk waar een plaatje!! 
ooo Geweldig, ziet ongelooflijk chique uit zo 
Wat een plaatje, echt super!!!
Heel mooi geworden en die vlinders kan je inderdaad maar beter te veel hebben dan 1 te weinig. Ze zien er schitterend uit.
Het ziet er werkelijk schitterend uit!
Wat ontzettend leuk bedacht zo! Erg mooi!
Whoohoooo prachtig zeg en wat veeeeeeeeeeeeeeeel taart!!!!!
dit is weer eens iets anders als bruidstaart en ik vind het h
gaaf idee zeg de losse harten om de "snij" taart heen super
en het zijn natuurlijk ook prachtige taarten (ook leuk het snijdende bruidspaar erbij)
Wauw.. wat ziet dat er prachtig uit, al die mooie harten om die taart in het midden!! Wat een super idee!
Een heel mooi geheel, je taarten zien er stuk voor stuk super strak en netjes uit. Prachtig ook die glans er op 
@Karine: ik begin altijd in de plooi met het bekleden en de rondingen, dan de punt en dan pas de zijkanten. Misschien heb je hier wat aan 
Wat eeen leuke bruidstaart,zo zijn ze prachtig,mooi opgesteld ook.
Wat een ongelooflijk mooie bruidstaarten zeg.heel mooi gedaan.
het valt mij wel op dat er best wel veel harten gemaakt worden, net als in Noorwegen
Ooh, wat een leuke taartjes zeg, heel strak, en met die kleurtjes en linten ziet het er echt heel mooi uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2e bruidstaart ( in 1 week!) voor goed bevriend stel 130 gasten