Re: Bruidstaart met fotootjes voor Sylvia en Martijn
Wauw, fantastisch zeg, je blíjft er naar kijken, mooi hoor!
Groetjes, Ienke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met fotootjes voor Sylvia en Martijn
Wauw, fantastisch zeg, je blíjft er naar kijken, mooi hoor!
Gigantisch zeg...wat een creatief idee heb jij!!
Prachtig!! Helemaal af!!
oh wat leuk met die foto's zeg!!! prachtige taart!
Daar is je wip dan 
hij is supergaaf geworden zo geinspipikt van de kaart
Super gedaan Yvonneke 
dit is echt een super vertaling van het kaartje!
heel knap bedacht en uitgewerkt!
Wauw, wat origineel!! superleuk gedaan, en zo mooi strak, prachtig afgewerkt.
Echt een PFC geworden zeg! 
Erg leuk, vooral die fotoijstjes!
Ondanks je gestress een schitterende bruidstaart afgeleverd...TOPPIE TOPPIE TOPPIE!!! 
Fantastisch nage'taart'!!!
wat een fantastische taart!!
Het 'bruidje' heeft mij net gebeld en was vol lof over de taart, zowel de binnenkant als de buitenkant! Ze vond de fotootjes
Wohoooooooooooooo wat gaaffffffffff en zo moooi gemaakt....petje af hoor!!!!
Wow! Als dat geen persoonlijke bruidstaart is...
Respect!!
Groetjes,
Petra
Maar jij kunt wel gedachten lezen zeg! Ik ben ook bezig met een foto-lijstjes project!!! Vol verbazing keek ik dan ook naar de taart!
Hihihi...Toevallig loop ik ook al een poosje rond met de hoop een dergelijk idee te mogen uitwerken...
Maar super taart weer Yvonne, goed gedaan! Dit is de hexagonvorm toch? Voor hoeveel personen is ie eigenlijk? En waar heb je dat onderbord eigenlijk vandaan (ziet er uit als een dienblad, klopt dat?) Ik ben helemaal niet nieuwsgierig he? 
Groetjes, Jozien.
Ooooh wat GAAAAAAAF! Vind je lijstjes echt super! Echt een om te onthouden! Ik vind hem echt echt echt super!

Ik heb er geen woorden voor.......oja toch wel 1 woord! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
Dit is de hexagonvorm toch? Voor hoeveel personen is ie eigenlijk? En waar heb je dat onderbord eigenlijk vandaan (ziet er uit als een dienblad, klopt dat?)
Ja dit is de hexagonvorm en die ontbreekt nog in het rijtje van het schema van felicitaartjes / webshop 
Maar dan hebben we altijd nog zo'n Amerikaans schema -met van die ministukjes- 
http://www.earlenescakes.com/ckserchart.htm
'T was in ieder geval meer dan genoeg, voor zo'n 80 personen 
De taart stond inderdaad op een dienblad, ik wilde eerst de hexagoncakedrum bestellen, maar die was net zo groot als de taart, dus niet handig. Dit paste net, iets onhandig met bekleden en voor het onderste fotootje. Paste zo nog wel net in de koelkast ook niet geheel onbelangrijk!
Gekocht bij de Sligro trouwens, ik heb ook een nog grotere, maar die past dan weer niet in de koelkast...
Vergeet ik bijna:
Iedereen bedankt voor de reacties, blijft erg leuk!
Ja dit is de hexagonvorm en die ontbreekt nog in het rijtje van het schema van felicitaartjes / webshop
Als jij nou even het aantal liters, hoeveelheden mix e.d. en het aantal personen per cakeblik aan ons doorgeeft, zetten wij hem bij ons schema

tom poes schreef:Ja dit is de hexagonvorm en die ontbreekt nog in het rijtje van het schema van felicitaartjes / webshop
Als jij nou even het aantal liters, hoeveelheden mix e.d. en het aantal personen per cakeblik aan ons doorgeeft, zetten wij hem bij ons schema
![]()
Ik wist dat dit antwoord zou volgen
!
Ik zal eens lekker gaan meten en wegen en aantal stukjes meten en dan komt het jullie kant op hoor
!
Thanks !!! 
wauw Yvon, hij was echt prachtig!!! dikke pluim!!!
oh wat geweldig gedaan zeg!! een super idee!!
Ooo wat zal je nerveus geweest zijn toen je in de file kwam!!
Je taart is echt super origineel en heel mooi gemaakt!!
Ik vind hem geweldig mooie geworden, en helemaal afgestemd op de kaart, SUPER gewoon!
Maar uh zou je mij kunnen uitleggen hoe ik die flodderbloemetjes kan maken, ik wil ze graag nl. zelf toepassen op de taart die ik van het weekend voor mijn moeder ga maken?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met fotootjes voor Sylvia en Martijn