1

Onderwerp: Onderkant

Haai allemaal!

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn eerste taartje gemaakt (na maanden hebben rondgespeurd) en vind hem best goed gelukt. (zie foto's in taarten parade) Nu heb ik een vraagje. Als ik de taart heb bekleed dan is de onderkant niet netjes. nu heb ik de ergste dingen weggewerkt met een frotje marspein met een pareltje erin. Maar nu wil vragen hoe je het beter kunt afsnijden.

Benthe

Re: Onderkant

Sommige plakken een randje mbv sugargun of zo'n aparte randuitsteker.
Ik weet niet of je dat misschien ook hebt.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

3

Nog niet. Ik ben bezig, maar moet het meeste zelf betalen en met mijn zakgeld van 10 euro permaand komt dat niet erg voruit.

4

Dat blijft toch wel moeilijk hoor om strak af te snijden, maar weer niet zo strak dat je dan weer een stukje taart ziet...
Afsnijden met een pizzasnijder gaat bij mij meestal prima, maar je moet ook nog oppassen dat het niet toch een beetje plakt en je er ergens een hapje uitscheurt daardoor.
En anders zijn er nog een heleboel leuke maniertjes om zo'n iets minder mooi randje te verdoezelen, voorbeelden op het forum te over.... :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"