Onderwerp: Bruidstaart (bovenste)
Hoi,
Mijn bruidstaart is gevuld met banketbakkersroom en sinaasappel-perzik-saromasmaak /boter cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart (bovenste)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Mijn bruidstaart is gevuld met banketbakkersroom en sinaasappel-perzik-saromasmaak /boter cr
De roosjes zijn erg leuk, in die kleurtjes!
Nog een paar blaadjes rond de roosjes?
Alleen zou ik, persoonlijk, die braampjes eraf laten...
Vind het er niet bij passen..!
De vulling klinkt heerlijk!
ik vind eerlijk gezegd de kleurencombi van de rozen niet zo geslaagd.. maarre.. waar is de rest van de taart? had je honger? 
Ik vind de braampjes er niet echt bij staan, eerlijk gezegd en ik had de blaadjes een kleur gehouden denk ik..
ik vind eerlijk gezegd de kleurencombi van de rozen niet zo geslaagd.. maarre.. waar is de rest van de taart? had je honger? ;)
De rest van de taarten komen nog, 1 taart zit al in de diepvriezer.
Op 8 september moeten ze klaar zijn. Het is de bedoeling dat ik dan verschillende decoratietechnieken laat zien per taart. Ik zal tzt alle taarten op de foto zetten en in dit forum zetten.
Ik vind de letters wel erg grof, die gedurfde kleuren combi, heeft wel iets heel aparts, die vind ik wel leuk, maar die letters zijn niet mijn smaak.
Ik vind de letters ook te groot, het zou veel mooier zijn als je lettertappits gebruikt en dan ze op de zijkant zet. De bovenkant van het taartje staat al erg vol met de roosjes. Misschien nog een tip: ik zou de roosjes wat fijner maken.
Ik zie op je website dat je de taart gaat gebruiken op een demonstratie?
Ik vind de letters ook te groot, het zou veel mooier zijn als je lettertappits gebruikt en dan ze op de zijkant zet. De bovenkant van het taartje staat al erg vol met de roosjes. Misschien nog een tip: ik zou de roosjes wat fijner maken.
Ik zie op je website dat je de taart gaat gebruiken op een demonstratie?
Welke letters zou je dan gebruiken? Wat raad je me aan?
Ik ben erg benieuwd welke letters jij dan gebruikt? Ik zie af en toe op mooie taarten hele mooie sierlijke letters, hoe maak je die dan en waar koop je die dan?
Ik hoop dat je een antwoord hierop weet, want daarmee zou je me heel goed kunnen helpen!
die sierlijke in de websjop , een tappit ook..
Hoi,
Oke, iedereen bedankt voor alle tips! Ik ben er blij mee. Ik ga in ieder geval die tappits bestellen!
Ik sluit me bij de vorige opmerkingen aan. De tappitletters vind ik zelf erg sjiek staan. Gebruik je al een smoother? Daar krijg je de taart vaak erg mooi mee.
Leuk taartje,idd volgende keer lettertappits,kleine letters staan mooier op een klein taartje,verder top.
Als ik eerlijk ben vind ik de kleurencombi van de rozen niet zo.. De rozen heb je wel mooi gemaakt maar ik zou ze in 1 kleur doen. En indd de namen wat kleiner.. Die kunnen eventueel ook op 1 van de andere taarten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart (bovenste)