Onderwerp: Yes .. 't laatste struikelblok 'de bruidstaart voor 120 pers' is ook .
edit Jozien: tis een ouwetje!
.... genomen! Nu lekker een weekje taart-vrij!
alhoewel .... laten we 't op bijna taart-vrij houden!

Deze opdracht heb ik 'n tijdje terug via een oproep in 'bakken voor anderen' aangenomen. Ik had er toen al helemaal zin in en mede dankzij het leuke contact met het bruidspaar werd die zin alleen maar groter. Zo'n 3 weken terug ben ik gestart met 't maken van de rozen. Het toppertje had ik daarvoor al een keer gefreubeld. Donderdag hebben zowel m'n mixer als m'n oven overuren gedraaid om de kapsels te bakken en vrijdag heb ik vanaf 7 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bijna continue doorgebuffeld. Maar toen waren zowel de taart als de cupcakes dan ook klaar! Ruimschoots op tijd dus gelukkig. Zaterdagochtend dus lekker relaxed gedaan en om half 1 's middags ben ik samen met m'n moeder de auto in gestapt. Met 't zweet onder m'n oksels trouwens, aangezien ik een uur moest rijden richting locatie. Nou, ik kan je zeggen dat je dan pas merkt dat er heeeeeeeeeeeeelllllllllllll veeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll drempels en hobbels op de weg te vinden zijn. Gelukkig hadden we geen files en op de locatie aangekomen bleek ook de lading nog 'ns ongedeerd te zijn. Terplekke ben ik nog even bezig geweest met 't in elkaar zetten en het decoreren van het toppertje, maar ook dat lukte prima. Kortom ... missie geslaagd! Ik ben in ieder geval helemaal in m'n nopjes & supertrots! Nu maar hopen dat het bruidspaar er net zo over denkt!
De taarten zijn overigens royaal gevuld met:
- banketbakkersroom met verse aardbeien
- aardbeienvlaaivulling
- vanillebotercreme met verse frambozen.
Sorry trouwens voor de vele foto's ... maar ik kon gewoon niet kiezen!

www.jacstaartjes.nl