Onderwerp: Pfff.. eerste opdracht én dan ziek worden...
... dan krijg je het echt even benauwd... 
Vrijdagavond begon ik letterlijk te klappertanden en kreeg ik koorts (ruim 39). Maar ik moest en zou gisteren de taart afmaken. Gelukkig had ik al heel veel voorbereid en moest hij alleen nog gevuld en bekleed worden, maar dat viel niet mee met dit weer. Wat een geplak zeg. Zelfs de plaatjes bleven zonder hulp van water gewoon zitten. Hij is ook niet zo strak geworden als anders. Maarja, ik troost mezelf maar dat ik dat zie, maar de klant niet (hoop ik).
Marijke had me benaderd voor deze opdracht (bedankt!!). Eigenlijk doe ik geen opdrachten voor anderen, maarja het kriebelde wel, dus bij wijze van uitzondering toch maar gedaan. De vraag was een piratentaart voor een 4e verjaardag. Verder had ik helemaal de vrije hand. De vulling is heel eenvoudig: aardbeienjam, botercreme met chocoknispers en aardbeienvaaivulling.
Ik vond het wel raar hoor zo'n opdracht. Je bent er zelf al een tijd mee bezig en bent best een beetje trots op het resultaat en dan wordt hij opgehaald en voor die mensen is het een mooie taart, maar wel gewoon een taart.. klaar om te gaan opeten. Zo werkt het natuurlijk ook, maar ik vond het toch een beetje een vreemd gevoel.
Nou hier is hij dan:
Aan de zijkant staat nog de naam.
Alle tips zijn natuurlijk welkom!
Groetjes, Monique
http://taartmode.blogspot.com

Goed gedaan!