1

Onderwerp: Ik ben nieuw hier

Hallo,ik ben Sandra en kom eens een kijkje nemen op jullie leuke forum.

Ik wil gewoon wat ideetjes op doen en ook leuke dingen gaan bakken.

2

Re: Ik ben nieuw hier

Dat gaat dan vast helemaal lukken hier...er valt veel te leren op dit gezellige forum...trouwens...WELKOM! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Dank je wel,maar als ik jullie creaties zie,zakt de moed me al in de schoenen.....nee hoor,ga gewoon proberen.

4

Welnee joh, niet bang zijn. Je moet eens zien hoe snel je leuke resultaten boekt!
Welkom dus :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5 Laatst bewerkt door Sandra67 (23-08-2008 14:20)

Moet alleen even kijken wat ik aan spullen aan moet schaffen.Ik heb wel een hoop bakspullen in huis,maar aan decoratie ontbreekt het me nog,dus ga wel even naar tips zoeken hier op het forum.Ik zoek eigenlijk ook nog naar een winkel bij mij in de buurt waar ik eens rond kan neuzen.Een webwinkels is leuk,maar zie liever alles eerst eens,woon in Velsen.Tips???

6

Hoi sandra

mijn naam is barbie, uiteraard niet mijn werkelijke naam , maar je moet toch iets verzinnen voor op het forum. En zo wil ik het ook graag houden.
ik ben hier ook nieuw, en heb dus ook nog geen taart gebakken,en net
wat jij zegt als je al die mooie taarten op dit forum ziet dan zakt de moed je in de schoenen. Ik moet net als jou alles nog aanschaffen.
Misschien een worshop, het is allemaal heel nieuw.men zegt ook altijd
alle eerste keren zijn het engst. Dus ik ook als nieuweling begrijp wat je voelt. mocht je dingen met mij willen delen wat betreft informatie omtrend alles over het bakken , dan zou ik dat heel leuk vinden.

Veel succes, we zullen het allebei hard nodig hebben!!!!

groetjes barbie

7

Hahaha,inderdaad dat zullen we nodig hebben.Ik ga eerst eens proberen om leuke cupcakes te maken.Ik ben net terug uit Amerika en wilde daar eigenlijk het

8

Welkom en veel plezier op dit leuke forum!! :thumb:

xxx

welkom op dit gezellige forum!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Sandra67 schreef:

Dank je wel,maar als ik jullie creaties zie,zakt de moed me al in de schoenen.....nee hoor,ga gewoon proberen.

Allereerst.....welkom op dit leuk forum.

Nee joh gewoon doen! Als je mijn eerste taart ziet die ik 8 maanden geleden heb gemaakt dan moet ik eigenlijk hard lachen........ en als je nu ziet wat ik ondertussen al kan maken dan ben ik toch wel trots op mezelf ;)
en het zal steeds beter gaan totdat ik ook zulke prachtstukken als anderen kan maken.Door te doen leer je.......veel oefenen en excuses zoeken om taarten te maken!

Groetjes Angelique

11 Laatst bewerkt door Sandra67 (25-08-2008 06:39)

Heb even op je site gekeken Angelique en ik vind je taarten schitterend hoor en dan te weten dat je pas 8 maanden bezig bent!!!!Ik ben altijd al gek op koken geweest maar nu wil ik ook het taarten bakken onder de knie krijgen en dan vooral zoals jullie het doen met die schitterende decoraties.Bedankt voor jullie gezellige welkomst woordjes.........lijkt me echt een leuk forum dit :)

12 Laatst bewerkt door Sandra67 (05-09-2008 08:42)

Door omstandigheden nog steeds niet toe gekomen aan het bakken van een taart.Ik heb wel een workshop besproken op 13 september en hoop dan wat meer te gaan doen.Ik kijk wel iedere dag even bij jullie en ohhhh wat maken jullie een mooie dingen..........complimenten hoor :)

13

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image931.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.