Re: Bruidstaart met fotootjes voor Sylvia en Martijn
Wat een ontzettend gave taart, prachtig. Toch zo'n mooi geheel met heel veel persoonlijke dingen!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=8WJCKT3U
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met fotootjes voor Sylvia en Martijn
Wat een ontzettend gave taart, prachtig. Toch zo'n mooi geheel met heel veel persoonlijke dingen!!!
Wauw...wat een mooie, gave, persoonlijke taart 
Ik vind hem PRACHTIG.......
Groetjes Marlies.
Erg origineel. Leuk bed8! Pr8ig! Wat zullen ze er mee in hun nopjes zijn geweest.
wauw helemaal gaaf
Kijk nu dus met kaartje! Nogmaals WAUW! Ik vind het knap. Ik doe het je absoluut niet na meid!
Wat onwijs leuk gedaan met die lijstjes, helemaal super!
sprakelos......mooi!!!
Ik reageer eigenlijk te weinig(wegens trage pc)maar ik vind deze taart zo geweldig mooi,dat ik wel moest reageren.Tom Poes,ik maakte een slechte indruk in het begin maar ik vind je geweldig.
Groetjes Elly
Ik sluit me aan op de lange rij lof: GEWELDIGE taart!!!!

Zoals gewoonlijk heb je het heel mooi gemaakt en het is ook heel origneel, maar persoonlijk vind ik het foei lelijk.
Super leuk idee en kei gaaf uitgevoerd!!!
Zo, die ziet er super uit! Wat een orginele taart! En kaart! Echt een super leuk idee!!
Heb je al reactie gehad?
Ik vind de taart echt heel knap gemaakt
Zo'n trouwkaart vind ik helemaal niks,maar je taart is echt superdesuper 
Heel leuk gedaan met die lijstjes en foto's,knap werk hoor!
Wat een supergave Bruidstaart! (ja, hij moet wel met een hoofdletter, want z
Wat een originele taart, zo personelijk, mooi gedaan!!!
Echt niet normaal, zo origineel! Hij is super Yvonne!!!
GEWELDIG!!!
Is alles eetbaar?
Hij ziet er echt helemaal super uit!!
Gaaf gedaan! 
oooo wat een leuk idee! hele mooie bruidstaart zeg
Wat een ontzettend origineel idee en ontzettend gaaf en mooi uitgevoerd.
Wow Yvonne, wat een táárt!!!! Dát noem ik nou eens een superoriginele persoonlijke taart! Vind 't helemaal leuk hoe je nagedacht hebt over dit alles, maar vooral hoe je 't tot uiting hebt gebracht. H
Deze taart is echt super origineel!!!! Heel gaaf met al die fotolijstjes, net als het kaartje! Wat zal het bruidspaar het geweldig vinden zeg!!
Super ontwerp 
Voor hoeveel personen was de taart?? En welke maten bakblik heb je gebruikt???
(altijd weer handig om te weten
)
Super originele taart. Ik vind je schilderijtjes echt geweldig ! En dan dat bovenste lijstje, daar is echt over nagedacht met de initialen in de lijst zelf. (tja let altijd op details
) Toch de letter van Sylvia maar niet als eerste !? 
@ Annette: het is de hele Hexagonset, dus genoeg voor 80-100 personen. Er stonden bij aankomst van het bruidspaar denk ik hoog uit 50 mensen, maar ik ben bang dat er door de files nog wel wat mensen te laat kwamen...
@ Wietske: Je hebt 'm door 
Wow, wat heb je dit geweldig gedaan. Echt heel leuk met die fotolijstjes. Tot in de details super mooi afgewerkt. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met fotootjes voor Sylvia en Martijn