Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » walle-taart ( als het lukt)
Pagina's 1
knap gedaan zeg, mooi geboetseerd!!
Ow ja, de taart is met marsepein, en aardbeitjes, jam en botercreme, en d blokjes zijn met cake gevuld met chocola en fondant (mijn kinderen lusten geen marsepein)
Ja, mooi gedaan hoor!
Goed gedaan zeg!
(ik heb de film nog niet gezien dus ben benieuwd wat het bh-tje voor functie geeft bij een robot?)
Walle is op aarde om all rotzooi op te ruimen, die de mensen hebben achtergelaten. Die perst hij tot blokken. Hij vindt op een gegeven moment een BH-tje, die zet ie op als bril.
He,daar staat hij op een taart,het ziet er heel leuk uit.
Gaaf!! Hele mooie ondergrondkleuren zeg!
Mijn zoon van 6 en 7 zijn al uren bezig om me uitteleggen dat ik echt zo'n wall-e kan en moet maken. Maar ik heb geen idee hoe ja zo'n groot figuur maakt. Zou je dat willen uitleggen?
De taart vind ik echt super geworden, leuk detail om de BH te gebruiken op de taart.
nou, ik heb mssr wat aangepriegeld...
De banden zijn uit chocoladerepen gesneden, met fondant, zijn buikje opgestapelde luchtige koekjes, en zijn hoofd twee opgerolde eetpapiertjes.
Bij bart smit/ of intertoys, haat die twee altijd door elkaar, kan je een walle-snoepding kopen, had ik als voorbeeld gebruikt.
Staat in het schap waar die pokemonballen enzo liggen
Opeens allemaal Walle e's.
Maar wat is dit een leukerd zeg! Heel mooi gemaakt.
Wat leuk !! past echt perfect bij de film !
Knap hoor!
Leuk!
Ik heb de film ook niet gezien, maar heb begrepen dat kinderen het te gek vinden.
Wat een leukerd!
Ik snapte ook dat bh-tje niet bij een meisje van 5, maar toen las ik je reply, hahaha grappig!
Groetjes, Jos
H
Schitterend 
xxx
wat leuk!! Als grafisch ontwerper val ik ook erg op je '5' in dat rode rondje: mooi detail!
ja die is leuk geworden zeg !!!!
ik ben van oorsprong ook grafisch ontwerpste;)
haha vandaar!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » walle-taart ( als het lukt)