Re: roze koekjeshuisje
Leuk leuk ga ik ook nog een keer met mijn dochter maken!
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » roze koekjeshuisje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk leuk ga ik ook nog een keer met mijn dochter maken!
Heel gewelig en schattig!
Vraagje: waarmee heb je gelijmd??? Ik heb ook eens een poging gewaagd en mijn dak wilde maar niet blijven liggen... ik deed het met icing... misschien niet stevig genoeg?
Ik heb in december een peperkoekhuisje-bouwpakket bij de Ikea gekocht en dat moest volgens de veschrijving met gesmolten suiker. Ik heb met meerdere keren vreselijk gebrand bij het vasthouden van de muren en het dak en het is dus uiteindelijk ook een ruïne geworden... Maar het plakte wel erg goed.
Karen, wat schitterend huisje! Zomaar? Ook een lief peperkoekmannetje in de tuin!
groetjes Sas
Karentje, hij ziet eruit om op te (vr)eten! 'k Had 'm al op je website gezien, leuk om 'm hier nog een x tegen te komen want hier kun je uren naar kijken! Wat een heerlijke, prachtige en ontzettend mooie creatie!!!!!! Ben h
wow wat een dotje!
I love jouwn werk haha
Ik heb ook een keer een koekhuis gemaakt en dit patroom gebruikt:
http://www.gingerbreadlane.com/pattern.html
Alleen de breedte van het dak klopt niet, die moet langer.
Ik heb stevige icing gebruikt om te plakken, bij mij werd het een smeerboel en je moet het goed stutten zodat het goed droogt. Maar uiteindelijk bleef het wel zitten.
Dit was het resultaat:
Ooww wauw wat een mooi huisje
Erg leuk en mooi...maarehhh hoe eet je zoiets? :D:D
Leuk zo'n huisje...en het ziet er ook erg smakelijk uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » roze koekjeshuisje