Re: Saroma en botercreme?
Ik doe wel eens de choco-smaak door de botercreme. Je taart kun je daarmee vullen, op de andere laag abricozenjam
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Saroma en botercreme?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik doe wel eens de choco-smaak door de botercreme. Je taart kun je daarmee vullen, op de andere laag abricozenjam
Over de Saroma; ik heb een keer saroma-botercreme voor op cupcakes gemaakt en daar ging een heel pakje saroma door!!!
Over de Saroma; ik heb een keer saroma-botercreme voor op cupcakes gemaakt en daar ging een heel pakje saroma door!!!
Doe je er dan ook wat extra melk of water bij, of alleen de botercreme + saroma?
Lijkt me anders erg stijf worden.
En als er water of melk bij gebruikt wordt, dan kan hij niet voor afsmeren gebruikt worden? Want dan zou de marsepein smelten?
Ik doe ook meestal het hele pakje erbij
Maar ik houd wel van zoet :Y
Groetjes Marlies.
In suikerbakkerspoeder zitten geen kunstmatige anti-klontermiddelen enzo...Is hele fijne poedersuiker. Ik zeef deze ook nooit en heb nooit klonter-problemen.
Ik doe er geen extra water of melk bij nee, gaat prima.
In suikerbakkerspoeder zitten geen kunstmatige anti-klontermiddelen enzo...Is hele fijne poedersuiker. Ik zeef deze ook nooit en heb nooit klonter-problemen.
ha, dat klinkt wel vreemd hoor, in de winkel doen ze er dus anti-klontermiddel in, en gaat juist klonteren, en en de andere zit het niet, en gaat niet klonteren?
Dan is het een tegenovergestelde anti klontermiddel? haha.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Saroma en botercreme?