Onderwerp: "Prinsesje Pien" taart voor 5 jarige dochter!
Hi!
Na een lekkere vakantie, kon ik meteen weer aan de bak bij thuiskomst, want dochterlief zou vier dagen later 5 jaar worden. Dochter heeft als favoriete boeken de boeken van Prinsesje Pien en dus liet ik me daardoor inspireren:

Om een indruk te krijgen van Prinsesje Pien (ik heb allerlei plaatjes van haar door elkaar gebruikt).
Het is mijn tweede "boetsersel" en ik neem mijn petje af voor iedereen die zulke mooie, lieve en sprekende gezichtjes kan freubelen! Tips?
Verder had ik de taart zondagavond af en dinsdag was dochterlief jarig. Die zondagavond heb ik de taart ook al van glitters voorzien, maar dat was dinsdag een beetje ingedroogd, minder sprankelend. Had ik dus op het laatste moment moeten doen? Maar hoe doe je dat dan als de taart voor een ander is die 'm eerder komt ophalen?
Vullingen:
De onderste taart: chocolade kapsel met een laagje Milky Way vulling en een laagje aardbeienkwark van Mona met hier een daar een "verdwaald" vers aardbeitje.
De middelste taart: gewoon kapsel met een laagje Milky Way vulling en een laagje aardbeienkwark van Mona belegd met een laagje verse aardbeien.
Het bovenste taartje: gewoon kapsel gevuld (dmv de appelboor) met Milky Way vulling.
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -