1 Laatst bewerkt door nardy (20-08-2008 15:39)

Onderwerp: "klassiekige" bruidstaart

Ik heb net een bruidstaart afgeleverd, telkens toch weer de zenuwen, van vervoer, en blijft hij lekker stevig staan! De foto is heel donker, schijnbaar moeten ook in augustus om 16.00 's middags de bruidszaaltjes lekker knus en donker zijn!
Topper is van bruidspaar zelf, heb wel wat minpunjes. Eerste keer deze platen gebruikt, maak een volgende keer de taarten net wat groter, zodat je niet zo'n rand krijgt, vind ik niet mooi. Ook vond ik het zelf misschien zonder die rode frutsels wel mooier, maar oke, afspraak was met frustels. Nou hier is hij;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BCQOTNXG.jpg
en eentje van toen ik thuis nog eraan bezig was.
Oja, het bruidsboeket bestond ook uit rode,rose en witte rozen, vandaar deze keuze.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7C7EDN6.jpg

Voor vrijdag nog een bruidstaart, dus meteen weer aan de slag!

2

Re: "klassiekige" bruidstaart

Nou hij ziet er mooi uit hoor. Vind het twee echt zo verschillende taarten, terwijl alleen die frutsels het verschil maken.
Hhahaha, vind ze beide prachig ;)

3

Vind die frutsels wel wat hebben, past goed bij de topper!! Dus bij deze....toppertje deze taart. Kijk nu al uit naar je volgende bruidstaart!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Waauw... schitterend :Y

xxx

5

Heel mooi!

Ik vind met frutsels mooier :)

6

Ik vind het ook wel wat hebben hoor die frustels! Mooie strakke taarten hoor!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

7

Ik vind de frutsels wel wat hebben. Een plaatje zo. Mooi gemaakt. Succes met de volgende.

8

Ik vind de frutsels er juist leuk bij staan. Het is een mooie stapel geworden!!

9

Mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

Nou Prachtig gedaan toch !  Als je je bakblik de volgende keer 1 inch kleiner neemt dan je onderplaat, dus bijv. op een 12 inch onderplaat zet je een taart van 11 inch, dan past ie er perfect op !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

11

Oooooh wat een mooie bruidstaart...wel raar op een woensdag trouwen of was het een huwelijksverjaardag want dat kan ook natuurlijk....

Vele en lieve groetjes Nicole

Mooi!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

13

Mooie taart! Ik vind de frutseltjes zoals jij ze noemt er wel mooi bij passen!

groetjes Francisca

14

Ik vind de frutsels eigenlijk ook wel mooi!

15

tja, meestal ben ik van de "less is more" maar hier vind ik de frutsel de taart net ff wat chique-er maken ;)
erg mooi gedaan!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Super mooi gemaakt joh!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

17

Mooi, wat maken die frutsels een verschil zeg! Lijken net 2 verschillende bruidstaarten! Vind ze overigens beiden erg mooi :Y

18

mooi!! allebei op hun eigen manier mooi

groetjes samira
mijn taartjes

19

Heel mooi zeg! Ik vind het zelf met frutsles mooier hoor, maakt het net even af zeg maar. Ben benieuwd naar je volgende!

20

Ik ga ook voor de frutsel, zonder vind ik een beetje kaal, maar ja, ik hou nou eenmaal van (veel) frutsels. Verder een mooie 'stapel' hoor!

21

wauw heel mooi

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

22

Mooi gedaan hoor!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

23

Ziet er mooi uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

24

wauw!!

25

Een hele mooie bruidstaart ook met de frutsels is hij heel leuk.
De roosjes in drie verschillende kleuren zijn ook heel mooi.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl