1

Onderwerp: Stapelen van stapeltaart

Hai Hai,

Laatst had ik een stapeltaart gemaakt voor m'n verjaardag; zag er mooi uit, ik kreeg veel complimenten. Had alleen 1 probleem. Ik had het allemaal keurig gestut en tussen de 2 taarten van dat speciale taartkarton gelegd. Toen ik bij het aansnijden de bovenste taart er wou afhalen bleek de onderste taart volledig vastgeplakt te zijn aan het karton en ja daardoor werd het een zooitje. Ik denk erover om het nog eens te proberen maar hoe kan ik dan het bestte de 2 taarten stapelen zodat ik dan het afhalen van de bovenste taart nog een fatsoenlijke onderste taart over hou?

Groetjes Rineke

2

Re: Stapelen van stapeltaart

ik gebruik 2 taartkartons, 1 naar de onderkant ( dus op de onderste taart) gericht en 1 naar boven, zo heb je dat probleem idd niet...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Misschien is een heel klein beetje poedersuiker op de marsepein en dan het kartonnetje erop ook een idee?
Nog nooit geprobeerd maar wie weet?

Mirella

4

Bedankt voor de tips dames, ga ze gewoon combineren; 2 kartonnetjes en wat poedersuiker en hopen dat het goed komt

Groetjes Rineke

Ik plak aan de onderkant van het kartonnetje bakpapier. Dat is goedkoper dan 2 kartonnetjes gebruiken

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!