1 Laatst bewerkt door chanttie57 (20-08-2008 12:03)

Onderwerp: kasteeltaart

Gisteren verjaardag gevierd van mijn zoon Steven die 9 werd. Het moest een kasteeltaart worden, en hij is niet perfect, maar iedereen vond het wel heel erg lekker, ik had de fout gemaakt om de torens op de taart te zetten, deze had ik van cake gemaakt, (kwam biscuitmix tekort) en is natuurlijk zwaarder dan de taart zelf, met resultaat dat het een beetje inzakte, maar Steven vond het helemaal geweldig, die vond het helemaal zoals een kasteel moest zijn. En voor de allereerste keer een echte taart gebakken, dat had ik zelf ook niet verwacht. Dus ik ga zeker verder oefenen. De eerste opdrachtjes zijn binnen, ha ha, een vriend voor ons, die gaat verhuizen, en die geeft rond de kerst een open huis, of ik een taart wilde maken voor hem, dus dat gaat vast goed komen. Ik ga volgende week cup cakes bakken en versieren voor Steven zodat hij in de 1ste week van de vakantie kan trakteren.

bedankt voor julllie tips en adviezen, die ik al mocht ontvangen!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BCWGMRSC.jpg

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2 Laatst bewerkt door frummeltje (20-08-2008 12:04)

Re: kasteeltaart

euuuh ... dit is niet de kasteeltaart denk ik ... hihi

euuh nu wel ?
zeg echt een foto van een dame ...hahah!

3

Leuk gedaan hoor!

4

ha ha, nee had verkeerde foto geplaatst, hi h, sorry sorry, maar heb het gelijk veranderd hoor

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

Wowwwwwwwwwwww knap gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

Heel gaaf kasteel.

Hihi de N van steven staat verkeerd om, had je dat al opgemerkt?

Groetjes Renske

7

superleuk!!!
en mij viel die n ook op hihihi, niet als aanval hoor, maar een kennis van ons heeft zijn naam laten tatoeren op zijn arm, en daar staat de n ook zo in....foutje :D
maar daardoor viel het dus op

groetjes José

8

ja ik had het gezien, alleen ikke en manlief, verder gelukkig niemand, maar wel goed dat jullie het ook zien, kan ik er de volgende keer rekening mee houden. Dank jullie wel voor de leuke reacties, dat is echt een aanmoediging.

9

Tjonge, en ook nog helemaal gezilverd! Wat moet dat een werk zijn geweest...........

10

ja was een behoorlijk werk, eigenlijk viel het verzilveren ook wel een beetje tegen, maar goed, het koppie van Steven maakte een hoop goed. Ook vriendje vond de taart heel erg leuk, en samen hebben ze lekker gesmikkelt ervan.

11

wilde ook nog ff zeggen dat ik de draak en de ridder erg goed vind!

groetjes José

12

Prachtig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

Schitterend...............

Vele en lieve groetjes Nicole

Wat een leuke taart is dat!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

15

wat een lieve complimentjes allemaal, ik word er helemaal verlegen van, heel heel erg bedankt!!!!

16

Mooi!!!

17

Knap hoor! En dit is je eerste taart??
Jeetje, en dan ook van die mooie boetseersels, echt knap :Y

18

Heel stoer!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

19

Wat een mooi geheel. Het water om het kasteel vind ik ook super verzonnen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Wat een gaaf kasteel en alles zit erop wat bij een kasteel moet een ridder,schat en draak,echt wel een stoere jongenstaart,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

21

Dank je wel , nu wil de vriendenkring ook allemaal riddertaarten dus ik kan me helemaal uit gaan leven de komende tijd, ha ha. Ik ga nu eerst een proeftaartje maken met chocolade en chocoladevulling en de buurvrouwen zijn de dupe, die moeten voorproeven, ha ha.