Onderwerp: 2 Taartjes, beetje mislukt...
De eerste taart had ik gemaakt omdat we 2 weken geleden op vakantie gingen. De bovenlaag was heel mooi, alleen had ik die niet
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 Taartjes, beetje mislukt...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De eerste taart had ik gemaakt omdat we 2 weken geleden op vakantie gingen. De bovenlaag was heel mooi, alleen had ik die niet
nou zeg ik vind de tweede taaart zo wiezo super gaaf met die mond
en de eerste taart die ziet er vrolijk it tuurlijk kan hij netter maar het resultaat vind ik toch leuk en je dochter was er blij mee ik weet het zeker
groetjes riet
Ja zeg ik vind die mond op de 2de ook super!!!!!
Ik voeg me hier helemaal bij aan , heel mooi 
Ik vind die lippen juist erg leuk!
Ik vind die mond helemaal geweldig!!!
Wat je wel niet kan vezinnen om een taart voor te maken!!Geweldig!!
wat een mooie taarten en mooie zwoele lippen haha
Die 2e taart is een leuk idee! Jammer van de eerste! Maar van elk foutje leer je weer 
Niks mislukt, juist mooi! De eerst iets minder misschien, maar die tweede is super!
Leuke mond 
vind ze mooi hoor en die lippen zijn gaaf
Oh die lippen zijn gaaf gedaan!
Ja inderdaad de eerste taart, ziet er niet zo goed uit, maar de tweede maakt alles weer helemaal goed hoor. En die fout om alles op het aanrecht te leggen en daarna pas op de taart maak je beslist nooit meer.
Wauw wat een mooie mond. Die letters is misschien een kwestie van oefenen.. Al gebruik ik veilig mijn tappits
Wat een leuke en lieve reacties zeg !
Nou ze zijn best geslaagd hoor!
Ja weet je, ik heb dan altijd heel wat anders in mijn hoofd zitten en met schilderen en tekenen ben ik echt wel goed (als je dat mag zeggen van jezelf), maar dit kleien met suiker gaat me dus heel wat minder goed af en ik ben best een perfectionistje... De volgende taart ga ik daarom denk ik beschilderen, ben benieuwd hoe dat wordt. Heb wel meteen wat letteruitstekers besteld, want dat geklieder met dat schrijven wordt niks.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 Taartjes, beetje mislukt...