Onderwerp: Soort taart die geen taart zou worden
Ik ga voor feestje van m'n zoontje taarten maken en bleef maar twijfelen over de vulling dus besloot een kapsel te maken en met het een en ander te vullen. Toch kon ik weer niet kiezen.. dus werden het 9 vullingen. Toen ik bc gemaakt had, wilde ook toch ook wel weer een smaakje aan geven bij sommige vullingen, dus ook 5 verschillende bc gebruikt. Maar alleen bc ziet er zo karig uit... dus toch maar de fondant te voorschijn gehaald.
Bij de hebshop had ik zo'n set met kleuren gekocht dus maar elke smaakje een andere kleur gegeven. Tja en die kleurtjes vroegen om letters
en toen werd het dus toch een soort taart... haha.
Beetje lang verhaal maar dit is het dus geworden...
(let niet op de afwerking... heb niet meer met de smoother staan pielen... was het ondertussen wel beetje zat dit kleine proefproject wat een hele klus werd
)

Links op de zwarte zit trouwens een ijsbeertje, gemaakt met een patchwork cutter..
De vullingen:
Zwart = 1 laag kersenvaaivulling en 1 laag monchou bastogne vulling met vanille bc
Bruin = 1 laag kokosmousse en 1 laag Bounty met kokos bc
Licht bruin = 1 laag lemoncurd en 1 laag citroenkwarktaarttoetje van mona met citroen bc
Geel = 1 laag Ananasjam en 1 laag kokosmousse met ananas bc
Groen = Limoenbavarois en 1 laag frambozenjam met citroen bc
Oranje = 1 laag perzikpartjes en 1 laag perzikkwark met naturel bc
Rood = 1 laag verse aardbeien en 1 laag aardbeienjam met slagroom met vanille bc
Blauw = 1 laag peerpartjes en 1 laag perenkwark met naturel bc
Lila = 1 laag frambozen en 1 laag frambozenmascarpone met naturel bc