1

Onderwerp: Even voorstellen ...

Jeetje kom hier per toeval terecht .... maar wat een leuke site zeg  !
Heel veel zitten lezen al hier  ( al veel te lang eigenlijk )   mijn hobby is koken  en vind het leuk om voor veel mensen lekkers klaar te maken ....    Met bakken kom ik niet verder dan een cake  maar nu ik hier geregistreerd ben gaat daar vast verandering in komen .....  eerst maar eens goed op zoeken wat ik in de beginne nodig heb , wat voor vullingen er gebruikt worden en niet onbelangrijk .... hoe je in godsnaam die marsepein  zo strak om de taart heen krijgt    hahaha
Maar ben nu al zo entoesiast door wat ik hier voorbij zie komen dat ik dat hoop ik wel ga uitvinden ....

Maar even voorstellen hier ....

Ik ben Gerda      al 25 jaar getrouwd en 4 kinderen waarvan er nog 2 thuis wonen  en heb 1 kleindochter van 4  en 1 kleinzoon  van 8 maanden
We wonen in midden Nederland  .

Buiten het koken heb ik nog wel 1 grote passie en dat is dat ik iedere thuiswedstijd in het mooiste stadion van Nederland zit om mijn cluppie aan te moedigen .....  dat ik daarvoor naar Rotterdam zuid moet neem ik graag voor lief !

2

Re: Even voorstellen ...

Welkom en veel bakplezier toegewenst!! ;)

welkom op dit gezellige forum! Weer eentje om midden-NL te vertegenwoordigen!!!

Met de zoekfunctie kun je veel topics vinden waar beginners benodigdheden worden beschreven.
Mocht je er echt niet uitkomen, raad ik je aan om bij lisette (lies op het forum) uit nieuwegein een workshop te volgen. Reuze gezellig en erg leerzaam!!!

succes!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Welkom en veel bak en decoreer plezier ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Welkom en veel plezier op dit leuke forum!! :thumb:

xxx