1

Onderwerp: Dolfijnen voor Tanita

Mijn tweede "echte" opdracht, het moest een taart worden met dolfijnen. Maar es geprobeerd te boetseren en gelukkig ging dat goed :-) Met dank aan Nathalie, Wendy en Rianne, ik heb jullie dolfijnen taarten es heeeeeeeel erg goed bekeken :-) Hij is net opgehaald door de moeder van Tanita, die vond em erg mooi gelukkig!! Toch stressen hoor als je er geld voor krijgt, raak je daar aan gewend?? Komt ie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3ATWTON6.jpg

En een close up van de schele octopus:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3EQT46RH.jpg

Gevuld met 1 laag aardbeien jam + aardbeien en 1 laag aardbeienmousse van Koenie (hmmmmmmmmmm, er staat nog een beetje in de koelkast :-))

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Dolfijnen voor Tanita

prachtig gedaan zeg, dat gemarmerde is mooi gelukt en je octopus is echt grappig!

greetings, Natas

3

erg leuk gemaakt.

groetjes

kijk ook op www.mijnalbum.nl/Album=784KJKH8
groetjes van miranda.

4

Een hele leuke taart en je dolfijnen zijn super goed gelukt.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Mooi! Echt goed gelukt!

Die is echt prachtig geworden!!!!

7

Wat enig gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Wat een lieve taart is dat, mooi gedaan, en die zijkanten, toppie hoor!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Hij is geweldig geworden en wat een prachtige dolfijnen!!! Ik dacht ook dat het hartstikke moeilijk was, maar uiteindelijk viel het alles mee!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

10

Wauw wat een mooie dolfijnen! Echt goed gelukt. En je gemarmerde water is ook heel goed gelukt

11

Ohhh.......mooi zeg. Wat een mooie water kleur ook!

12

Echt mooi gedaan , de dolfijnen zijn erg mooi en je octupus is erg grappig........

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Kan me voorstellen dat je er lichtelijke stress van hebt om een betaalde taart te maken, maar gezien 't resultaat was dat nergens voor nodig!!!!! 'k Vind 'm meer dan geslaagd, heel mooi gemaakt!!!!

"Begin de dag met een dansje..."

14

prachtige taart zeg! super mooi gemarmerd!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

15

Wat een leuk kijk taartje :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16

Natuurlijk vond ze hem mooi! Hoe kun je zo'n taart nu niet mooi vinden?
Super hoor met die leuke zijkant!

17

Wat een leukerd. Deze ga ik ook 'ns heeeeeeeeeellllllllllllll goed bekijken! ;)

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

18

Wat een leuke en mooie taart! Dolfijntjes zijn nog steeds mijn favo dieren! :thumb:

19

Wauw, mooie taart zeg!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

20

taartdoos schreef:

Hij is geweldig geworden en wat een prachtige dolfijnen!!! Ik dacht ook dat het hartstikke moeilijk was, maar uiteindelijk viel het alles mee!

Gek he?? Dat had ik ook. Ik dacht, we proberen het gewoon en anders kan ik altijd nog puzzelen. Maar binnen een minuut of 15 leek het al overtuigend op een dolfijn. Wonderbaarlijk!! Zucht, wat een leuke hobby toch :-) Kreeg net een krabbel van de opdrachtgeefster dat haar dochter er heel erg blij mee was, de visite vol lof was en er gelukkig nog een stukje voor haarzelf voor morgen over was :-)

Op naar de volgende twee projektjes, zaterdag een taartje voor onze oudste, die heeft dan haar kinderfeestje nog (ze was jarig in de vakantie) en zondag cc's voor een buurtbrunch. Es even prakizeren....

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

21

Nou dat is je goed gelukt. Mooie dolfijnen en ook de rest van je zeedieren en planten zien er super uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

22

Wat een leuke  en vrolijke taart! Super dolfijnen en zeedieren.
Ik vind het ook altijd zo spannend als mensen gaan betalen voor een taart. Dan wil je toch alles perfect doen...en dat lukt in mijn ogen nooit natuurlijk!
Daarom zou ik ook nooit mijn beroep er van maken...

23

wauw,deze dolfijnen zijn super mooi gelukt zeg!!!leuke details,vooral zie schele octopus!!

groetjes danielle

24

Wat is tie gaaaaaaaf...zo leuk die details!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

25

o o o dit is een leuke taart. veel mooie details aan de rand!