1

Onderwerp: cola-vulling?

Hoi allemaal,

Mijn vader viert zaterdag zijn verjaardag en dan wil ik (uiteraard!) een taart voor hem maken. Hij is dol op rum-cola dus het lijkt me leuk als de taart daarnaar smaakt :Y

Dat je rum door de botercreme kunt doen of het biscuit ermee kunt besprenkelen weet ik inmiddels, maar heeft iemand een idee voor een cola-vulling? of denken jullie dat het te vies wordt haha

Graag jullie tips en ervaringen!

Alvast bedankt.

Michelle

Re: cola-vulling?

Hoi,

Je kunt natuurlijk ook rum door het beslag heen doen en coca-cola flesjes (snoepjes) erop garneren!
Succes!

3

kijk eens bij de ingezonden recepten, daar staat een coca cola taartrecept.

4

Dit kwam ik tegen, maar het is meer een gelatine zo te lezen

Cola Pudding:

Ingredi

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

5

A bah, lijkt mij echt niet lekker!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

6

Haha, die colapudding heb ik 20 jaar geleden een keer gemaakt. Het was echt vies!!! (Terwijl ik nog jong en onbezonnen en gek op cola was ;) :lol: )

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Iew, lijkt me echt smerig :+ Maar ik lust dan ook geen cola.
Nou kun je met mousserende wijn (Canei of zo) ook botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

of je gebruikt de smaakstof van de soda club.

9

Misschien kun je de botercrememix aanmaken met rum en aan het eind citroen, vanille en kaneel toevoegen. Dit zijn belangrijke smaakmakers in cola, dus ik denk dat het wel een beetje in de buurt komt. Die pudding lijkt me trouwens ook vies :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Bedankt voor het meedenken!
Ik ga maar ff wat proberen van de week en het ook proeven voordat ik iets op een taart smeer... heb zelf stiekem ook een beetje mijn twijfels over de smaak :lol:

11

Ik heb vandaag bij een grote C1000 een flesje Cola-champagne gekocht. (nog niet gebruikt dus) Het is van Chans  Ik ben benieuwd ;)