1

Onderwerp: Nog 2 van mij

Verjaardagstaart voor vrienden van ons. Hun dochtertje was 1 geworden.
Vulling was banketbakkersroom. Meptaartje was gevuld met danoontje ;)

http://www.salomina.nl-a.googlepages.com/DSC08350a.jpg/DSC08350a-full;init:.jpg

En deze n.a.v. oproep in bakken voor anderen, met dank aan Marjolein.
Ik heb wel een meptaart gemaakt met Bumba erop, alleen die foto staat op de camera van mijn broertje. Die komt eind van de week op mijn site te staan.
Vulling voor de stapeltaart was vanillecreme en aardbeienjam. Meptaart was gevuld met danoontje en de zijkanten gespoten met slagroom.

http://www.salomina.nl-a.googlepages.com/DSC08437a.jpg/DSC08437a-full;init:.jpg

Groetjes Tweety!

2

Re: Nog 2 van mij

Vrolijke taarten!!! Echt verjaardag!!! Die bumba is erg goed gelukt. Mooi!!!
Meptaartje danoontje vulling? Zo'n klein danoontje? Dan is zo'n meptaartje dus ook niet zo hele groot. Ik begrijp nog steeds het concept van meptaartje niet. Doe je die er gratis bij uit eigen beweging of vragen ze daar om?

3

Ze hebben er zelf om gevraagd voor een meptaartje. Ze wilde graag een taartje voor de kleine zodat hij/zij de handen in kan steken en heerlijk in knijpen, vingers aflikken, gooien enz. Leuk voor de fotos ;)
Nee, ik heb de grote danoontje gebruikt. Als de kinderen die eenmaal proeven willen ze meer :) Ik vraag nog niet zoveel voor mijn taarten, en heb dus de meptaart bij de prijs bij inbegrepen.

Groetjes Tweety!

4

Allebei leuk en prachtig strak!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

zien er lekker vrolijk uit, echt verjaardagstaarten. leuk effect altijd met die crimpers. best snel en makkelijk en een verbluffend resultaat.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Hee daar is tie dan, ik vroeg me al af waar blijft hij. Hij is mooi geworden! Waren ze er tevreden mee? (Hij is toch wel wat anders dan de taart die ze in gedachten hadden, omdat ze pese precies dezelfde wilde..) Maar ik vind hem heel erg leuk geworden!

7

Marjo schreef:

Hee daar is tie dan, ik vroeg me al af waar blijft hij. Hij is mooi geworden! Waren ze er tevreden mee? (Hij is toch wel wat anders dan de taart die ze in gedachten hadden, omdat ze pese precies dezelfde wilde..) Maar ik vind hem heel erg leuk geworden!

Inderdaad heel anders geworden he?
Ik had even doorgevraagd of ze de taart in jongenskleuren wilde hebben, en toen zeiden ze, ja, dat vindt ik wel leuk eigenlijk. En zo was het gekomen dat het toch anders is geworden.
Nog bedankt voor de opdracht he?

Groetjes Tweety!

mooie taarten!!! die bumba heb je mooi gemaakt in die korte tijd zeg!!!! heel knap!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Kindertaarten zijn zo vroliijk van kleur,heel leuk gedaan.
Bumba blijft erg favo bij de kids.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Wow, mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Wat een mooie en vrolijke taarten zijn dat. Ziet er super leuk uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

12

Wat zijn ze beiden mooi en fleurig...heel feestelijk! :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Mooi hoor! Ook de vierkante stapeltaart is erg leuk :Y

14

Leuke stapels!

15

Haha die Bumba blijft toch altijd even vrolijk om naar te kijken he :D
Jammer dat ik nog geen reden heb gehad om hem eens te maken...kan slechts voor mijn man een Bumba bakken he :D