Onderwerp: cake bolletjes
Ze komen hier vaker langs maar hier zitten mijn restjes cake in verwerkt....
en zo zien ze er uit als ze gegeten worden....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cake bolletjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze komen hier vaker langs maar hier zitten mijn restjes cake in verwerkt....
en zo zien ze er uit als ze gegeten worden....
Wat mooi...
groetjes Sas
Jammie jammie
Wat mooi! Zo glad van de chocola! Wat voor stokjes gebruik je trouwens?
lekker!!!
hoe krijg je zo glad die chocolade erover??
Wat voor stokjes gebruik je trouwens?
Lolly stokjes van de webshop. Ideeal om in de cake te stoppen.
lekker!!!
hoe krijg je zo glad die chocolade erover??
Bolletjes even terug in de ijskast, lollystokje erin en ondersteboven door de gesmolten (iets afgekoelde) chocolade halen, uit laten druppen en af laten koelen in een stuk oase.
um.. ben beginner.. over wat voor cakebolletjes hebben we het hier? Ziet er erg leuk uit!!
hoi petra
ziet er super uit zeg!! heel leuk gedaan.
um.. ben beginner.. over wat voor cakebolletjes hebben we het hier? Ziet er erg leuk uit!!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17249
hier is de link, veel succes!!!
hi_die schreef:um.. ben beginner.. over wat voor cakebolletjes hebben we het hier? Ziet er erg leuk uit!!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17249
hier is de link, veel succes!!!
Yep dat is de link! Ze zijn lekker en je kan er zoveel kanten mee op
Ik heb die van mij alleen gewoon met de handjes gerold. Ik hou er van om met mn handen te voelen wat ik maak. Rare tik
Ik ben ook een beginneling en snap dus absoluut niet waar het hier over gaat
Ik heb nooit cake over want ik gebruik de mix van de webshop. dan heb je toch alleen maar "beslag" over?
Wie kan mij helpen?
Het ziet er namelijk heeeeel erg lekker uit en ik zou het ook wel willen proberen
Alvast bedankt!
Groetjes,
Wendy
Ik ben ook een beginneling en snap dus absoluut niet waar het hier over gaat
Ik heb nooit cake over want ik gebruik de mix van de webshop. dan heb je toch alleen maar "beslag" over?
Wie kan mij helpen?
Het ziet er namelijk heeeeel erg lekker uit en ik zou het ook wel willen proberenAlvast bedankt!
Groetjes,
Wendy
Als je wat beslag over houd kun je er een klein kapseltje van bakken
Die van mij heb ik van een paar cupcakejes gemaakt die ik over had en in de vriezer had staan.
hmmmmmmm lekker hoor..
ik heb die stokjes ook , toch eens proberen
ze zien er super uit.....is natuurlijk ook een geweldig idee om te trakteren op school....
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekkerrrr!!!! En idd voor traktaties op school is dit ook super!!
Dorieke
ooo wat leuk!
en lekkerrrr----------------------->ga even naar de buuf, haar dochter is eind van de maand jarig en weet niet wat ze haar moet laten trakteren, ik ga even pols hoogte nemen;):P
Wat leuk zo op een stokje en zo te zien ideaal voor kids!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cake bolletjes