Onderwerp: Gepikte gympen
Vanmiddag kraamvisite dus daar hoort een taartje bij!! Heb gymp-idee gepikt van de taartenparade.. BEDANKT!! Oh, ja, gevuld met vanille botercreme en verse aardbeien (kleingemaakt)

http://www.mijnalbum.nl/Album=VBEHUGH4
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gepikte gympen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmiddag kraamvisite dus daar hoort een taartje bij!! Heb gymp-idee gepikt van de taartenparade.. BEDANKT!! Oh, ja, gevuld met vanille botercreme en verse aardbeien (kleingemaakt)

oooh super schattige gympies, heel mooi gemaakt...
Hoi,
Ik vind ze erg lief, wat een schattige taart, knap gedaan!
Och...wat een scheetjes!!!
Hij is lieieief.
Schattige kleine gympies!!!!!
en? was het idd een jongen?

Mooi gemaakt hoor!
Wat een zoet taartje,heel mooi.
ooooh wat een leukerd is het geworden.Die gympies zijn echt super gelukt!
Erg lief zeg!
o dat is mooi
hoe maak je die gympjes?
Um tja, had hier op forum plaatje gezien van iemand die deze gympjes op een taart had gemaakt en die heb ik nagemaakt.. Had geen tylose of gumtragant dus heb marsepein wat dikker gelaten. eerst zooltjes gemaakt, daarna achter- en zijkant lapje uit marsepein gesneden en vastgemaakt, daarna de neus erop en vervolgens het lipje achter de neus geplakt. Daarna veters erop en randje om de schoen af te werken erop geplakt. (handig omschreven he??)
Had schoentjes wel dagje laten drogen met keukenpapier erin zodat ze niet zouden inzakken
Bedankt voor al jullie lieve reacties!! Dit is volgens mij de enige plek waar vrouwen elkaar echt complimenteren en waarderen 
Kan dan wel gepikt zijn maar die gympen zijn super schattig. Mooie taart!!!!
Wat een schattige gympies zeg 
Ik heb hier wel een link met een patroon voor schoentjes , die kwam hier ook geloof ik van het forum.
http://img.cakecentral.com/modules/copp … ooties.jpg
Erg lief, zie ook mijn motto 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gepikte gympen