1

Onderwerp: En hier is dan de taart voor Lupe......

Deze heb ik speciaal voor mijn zus "Lupe" gemaakt...ze wist even niet wat ze zag...ze had zo'n stapel helemaal niet verwacht :D ...en kon nog net d'r tranen bedwingen...en ik ook :lol: ...ik kan jullie vertellen dat ze er prima van gesmuld heeft...net als de rest (vooral mijn schoonzus...en die is nog wel op dieet :D )...hij is helemaal opgegaan!
Het was nog spannend, want ik heb het thuis gemaakt en moest nog een reis maken van 2,5 uur...bij aankomst de taart opgestapeld en afgewerkt...net optijd, want de visite stroomde snel binnen...het wachten was op zus ;)

Onderste taart: Slagroom / Aardbeien / Vanille Botercr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

2

Re: En hier is dan de taart voor Lupe......

Ooow wauw Do wat een plaatje.. Echt heel mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

WOW, echt een taart naar mijn hart !!! Prachtig......supermooi...geen woorden meer...sprakeloos..... Heb je glittertjes op de strik gedaan (en welke zijn dat dan) ????

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

4

Echt heel mooi! Lijkt me ook wel een keer leuk om een taart voor mijn zus te maken :Y

5

WendyV schreef:

WOW, echt een taart naar mijn hart !!! Prachtig......supermooi...geen woorden meer...sprakeloos..... Heb je glittertjes op de strik gedaan (en welke zijn dat dan) ????

Yep :Y ...er zitten snow flakes glitters op...laat ik je wel zien als je komt workshoppen ;)

6

heel heeeeeel gaaf ;) :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

7

Wat een vreselijk mooie taart!!!!

8

Wat een supertaart om cadeau te krijgen, echt prachtig!!!!

Groetjes, Sylvia

9

Gaaf Gaaf Gaaf

10

Prachtig gemaakt! Fijn dat je Lupe blij hebt kunnen maken met je taart! En hij klinkt ook al zo lekker....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

11 Laatst bewerkt door Irma (17-08-2008 17:19)

Mooi gedaan!!

Handig zo'n lieve zus!

Je hart fluitsert, luister goed!

12

Ooooooh Do wat een prachtige taart meid. Die kleuren!! En hij klinkt ook al zo heerlijk. Echt geweldig gedaan hoor :thumb:
Het kan ook niet anders dan dat Lupe hier bijna traantjes van krijgt hihi.

Groetjes Angelique

13

oh wauw hij is echt mooi daar zal ze inderdaad wel heel erg blij mee geweest zijn

groetjes

kijk ook op www.mijnalbum.nl/Album=784KJKH8
groetjes van miranda.

14

Jee, wat een mooie taart. Zou ik ook heel erg blij mee geweest zijn hoor. En Gefeliciteerd met je zus.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

15

Wat gaaf dat jij een taart voor Lupe maakt! 't Is een pláátje :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Wat een prachtige, chique taart!! strik is ook schitterend!
Kan me voorstellen dat je zus ontroerd was!!

17

Een onwijs mooie taart, en  geweldig dat je zoiets moois je zus kado doet. 't zou mij ook ontroeren hoor! Heel erg mooi (en klinkt ook heel erg lekker). Wil je er niet nog een zusje bij misschien? =) Ik heb er al twee, maar die maken niet zulke prachtige taarten!

Groetjes, Tessa

18 Laatst bewerkt door Kaatje E. (17-08-2008 18:39)

Prachtige taart, altijd mooi zwart met wit.

Zitten er op de middelste taart nou ook nog zwarte bloemetjes? Ik kan het helaas niet zo goed zien.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

19

Wauw, wat een mooie taart!
Vind zwart met wit altijd erg stijlvol.

Groetjes Laura!

20

kerkvliet schreef:

Een onwijs mooie taart, en  geweldig dat je zoiets moois je zus kado doet. 't zou mij ook ontroeren hoor! Heel erg mooi (en klinkt ook heel erg lekker). Wil je er niet nog een zusje bij misschien? =) Ik heb er al twee, maar die maken niet zulke prachtige taarten!

Ja hoor...kom er maar lekker bij...dan ben jij geadopteerde zus nr. 6 :lol: ...en ik heb al 4 eigen zussen :D ...dus dat wordt reuze gezellig! :)

21

Kaatje E. schreef:

Prachtige taart, altijd mooi zwart met wit.

Zitten er op de middelste taart nou ook nog zwarte bloemetjes? Ik kan het helaas niet zo goed zien.

Zal speciaal voor jou een foto erbij zetten...maar je hebt het goed gezien...er zitten kleine zwarte bloemetjes op :Y ...ach ja...het is zwart en heel klein en dat zie je niet snel ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MAEAYH7Y.jpg

22

:lol: dank je wel Do dat je speciaal voor mijn al iets oudere ogen een betere foto laat zien. Volgens mij zie ik nu ook een patroontje in de zwarte strepen of zie ik nu teveel :lol:
Ben zelf ook een idee aan het uitwerken van zwart op zwart en kan nu dus zien dat dat erg mooi is ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

23

Prachtig, echt een plaatje voor een erg leuke zus.

Pluk de dag!

24

Kaatje E. schreef:

:lol: dank je wel Do dat je speciaal voor mijn al iets oudere ogen een betere foto laat zien. Volgens mij zie ik nu ook een patroontje in de zwarte strepen of zie ik nu teveel :lol:
Ben zelf ook een idee aan het uitwerken van zwart op zwart en kan nu dus zien dat dat erg mooi is ;)

:lol: ...heb je weer goed gezien hoor...er zit een patroontje op de zwarte strepen :Y ...dus die oudere ogen van jou werken nog uitstekend!!! ;)
Succes met het uitwerken van je zwart op zwart...het wordt vast weer prachtig wat je gaat maken...kijk er naar uit! :)

25

Een prachtige taart!!! Met echt overheerlijke vullingen :Y