1

Onderwerp: hoelang moeten de boobs in de oven en op welke temp?

ik ben ook aan de ikea bollen gegaan, maar heb geen idee op hoeveel graden en hoelang ze in de oven moeten,  wie kan me heirmee helpen?

Met een dosis geduld, onsje geluk en heel veel liefde krijg je alles voor elkaar!

2

Re: hoelang moeten de boobs in de oven en op welke temp?

hoi anoli,
Je moet even in de rubriek bakken zijn. Deze rubriek is voor het showen van je taarten... Daar krijg je vast antwoord (ik heb geen idee trouwens...).

3

ik heb je vraag even in de juiste rubriek gezet. ;)

4

thanks, ik was mijn topic al kwijt? maar goed. ik ga van start dus gok gewoon maar wat...

Met een dosis geduld, onsje geluk en heel veel liefde krijg je alles voor elkaar!

5

ik doe ze ongeveer 25-30 minuten op 175 graden. na 25 minuten prik ik altijd even met een sateprikker, meestal zijn ze dan wel goed. ikeabolletjes 12 cm toch?

6

anoli schreef:

thanks, ik was mijn topic al kwijt? maar goed. ik ga van start dus gok gewoon maar wat...

Ik had je na het verplaatsten gemaild over je andere topic met dezelfde vraag ;)

Daar staat ook een antwoord in trouwens:

Antwoord op je vraag: ik bak boltaartjes (12cm, van ikea) 3x 8 minuten op 140, 165 en 180 graden en ik doe er 50 gram mix, 40 gram ei en 5 gram (=ml) water in per bolletje.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag