1 Laatst bewerkt door bebjebenthe (15-08-2008 16:52)

Onderwerp: Wat moet ik kopen?

Ik weet het, weer zo'n beginner die niet weet wat ie moet kopen.. Maar bij de zoekmachine kon ik een paar dingetjes niet vinden..
Tot nu toe heb ik dit:

Biscuitmix
Plastic tafelzeil
Witte fondant (omdat marsepein niet wit is)
Blanke marsepein
Zwarte & rode marsepein (omdat ik hoor dat die kleuren een ramp is.)
FMM Kinfe/Scriber Tool
Muffinbakblik (woensdag bij aldi)
Vierkantbakblik
Paletmes
Taartzaag
Botercreme(mix)

Maar verder kom ik niet..

Ik moet nog een kleurset, maar bestaan daar ook echt sets van. Want anders moet ik alles los kopen!

Bewerking:

Smoother

Re: Wat moet ik kopen?

kleursets bestaan er wel!
wat ook wel handig is, is een smoother je kunt het marsepein/fondant op je taart dan mooi egaal maken.

3

Tuurlijk bestaan er kleurensets! Van Wilton bijvoorbeeld, de basisset met 4 kleuren, maar je hebt ze ook met 8 en met 12, kijk maar: *klik voor Wilton kleurensets*
Verder heb je een mooi begin. Een smoother vind ik zelf ook nog handig, en een cutting-wheels, maar je kunt ook zonder hoor.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Okeej, dan ga ik dit binnekort allemaal kopen. is er iemand bekend met de taartwinkel in Den Bosch? Voor mij is dit heel dichtbij, en misschien schilt dat dan wat in verzendkosten enz!

5

ja hoor ze heeft de spullen die je opnoemde ga er zelf ook regelmatig naar toe en 1 nov ga ik een workshop bij haar volgen

groetjess

6

Dankjewel! Ik zit er ook over te denken een workshop te volgen, maar moet ff sparen!

7

Mischien nog taartkartons om je taarten op te zetten? je kunt ze ook zelf knippen/ snijden uit kartonnen dozen en dan bekleden met leuk papier en folie!

8

Okeej, dankjwel.