1 Laatst bewerkt door puterwt (16-08-2008 18:30)

Onderwerp: vliegen in de wolken

Na een hele lange periode met erg weinig energie en daarna vakantie eindelijk weer eens gelegenheid om een taartje te maken.

Dit taartje (16 cm.) is voor iemand die een vliegbrevet heeft, vandaar het vliegtuigje.
Het vliegtuigje staat op een wolk van (zelfgemaakte) marshmallow.
Het is chocolade genoise biscuit (kapsel met iets gesmolten boter erdoor) en is gevuld met chocolade en abrikozenjam.

Over het vliegtuigje ben ik niet erg tevreden. Ik had natuurlijk weer eens tijdgebrek en had uiteindelijk nog maar een half uur om het vliegtuigje te maken. Daardoor is tie nogal slordig geworden.

http://farm4.static.flickr.com/3129/2768611772_b62e1d6e16.jpg?v=0

Groetjes, Pauline

2

Re: vliegen in de wolken

Hij is leuk,mooi vliegtuig in de wolken.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Leuk gedaan! Vooral je wolk ziet er echt uit :Y

4

Wel heel erg leuk gedaan! Jammer van het tijdgebrek, maar het is wel een leuk eidresultaat. Leuk papier op je onderbord

5

Leuk wolkerig taartje :lol:
Jammer van het tijdgebrek, ondanks dat is het een mooie taart geworden.:Y

Groetjes Marlies.

6

Leuke taart hoor! Doet me meteen ook weer even denken aan mijn eigen vliegtuigtaart vorig jaar :Y! Hoe heb je het vliegtuigje gemaakt, massief? En de vleugels zonder ondersteuning, goed hoor :thumb:!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Erg leuk gedaan !

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

8

Ziet er super uit hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Leuk gemaakt :Y