1

Onderwerp: Droge taart

Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Ik heb woensdag mijn eerste taart gebakken, donderdag redelijk mooi gemaakt en vanavond gingen we hem eten. Maar nu vond ik dat hij best droog was.
Het was mijn eerste taart en verder zag en proefde hij goed. Ik denk sowieso dat ik meer vulling moet gebruiken maar de taart zelf vond ik tegen vallen.
Terwijil ik eerst zo trots was, ben ik nu een beetje teleurgesteld :(

Wat kan ik hier aan doen ?????????????

Groetjes Nicole

2

Re: Droge taart

Waar heb je je taart mee gebakken en mee gevuld? Meer vulling kan helpen. Meer afsmeren met botercreme ook.

Ik zelf lust mijn eigen taarten sowieso niet, ben meer ene vlaai mens :lol:

I love Crisco <3

3

Ik heb hem met biscuit deeg gebakken en gevuld met botercreme en aardbeienjam (dat was het enige dat ik in huis had :O)

Ik vond dat ik sowieso mijn eerste taart maar eens moest proeven zodat ik weet wat ik mensen ga aandoen !!! hihi

4

Je zou ook een vochtigere vulling kunnen nemen. Ik zelf ben wel weg van de bananen vulling van de recepten op deze site.
Mijn omgeving vindt de taart dan beter eetbaar vanwege die vulling.

I love Crisco <3

5

Ik spuit mijn kapsels altijd met limonade siroop , kan ook met andere dranken, bijv likeur, in met een plantenspuit

Veel taart plezier

6

Ik maak mijn taarten altijd met luxe cake mix. Persoonlijk vind ik dat veel lekkerder.

Groetjes WendyK

7

Inderdaad, zoals Bettie al zegt, een beetje bedruppelen of inspuiten met een likeur, of suikerstroop oid!

Groetjes, Tessa

8

luxe cake mix??? van koopmans?

9

ik bespuit mijn taarten ook meestal ligt aan de vulling bij een natte vulling vind ik het niet nodig
meer vulling wil ook wel helpen
maar persoonlijk houd ik niet zo van taart maar ik gebruik de familie als proefpersonen:D heelmakkelijk en gezonder hihihi

succes

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

10

ik bespuit nooit mijn taart. Als je de taart met vulling een dag laat staan wordt hij lekker sappig. Je kan ook proberen een ei ekstra in je beslag te doen zodat de biscuit wat luchtiger en sapperiger wordt.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

woensdag gebakken en zaterdag opeten dat zijn best een paar daagjes..
ik maak hem altijd en de dag erna wordt ie gegeten , de dag daarna kan ook nog wel maar dan niet echt meer hoor vind ik zelf..
dan is het echte verse er toch wel af..

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

12

Deze topic heb ik vrijdag al gemaakt.
Het was ook de bedoeling om hem donderdag te eten maar door omstandigheden lukte dit niet.
Maar vandaag is hij ook nog gegeten en diegene vond hem erg lekker.
Ik ben zelf degene die zo aan het miepen is.

13

Nee, je bent niet aan het miepen maar aan het fiepen! :+