1

Onderwerp: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

Kennen jullie deze al? Cake Wrecks. Ik ben het niet altijd helemaal met het commentaar eens (vaak wel) maar het is wel gevat en bij vlagen hilarisch :)

2

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

Hahahaha....... Ik moet er wel om lachen, vooral die fouten met de tekst op de taart.

http://cakewrecks.wordpress.com/files/2008/08/emily-g.jpg
Hier was het de bedoeling dat de tekst dus in het groen zou worden gespoten....:D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

GE-WEL-DIG grappige site

4

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

Leuke site....

Groetjes Marlies.

5

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

haha lachen...!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

6

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

Volgens mij staat ie hier al ergens een keer vermeld want ik heb em gisteren ook uitgebreid zitten bestuderen. Geweldig leuke site. Moet ook erg lachen om de brandweermantaart (en ik zat op dat moment op mijn werk, mijn collega's zullen wel gedacht hebben.....)

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

7

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

Sjak schreef:

Volgens mij staat ie hier al ergens een keer vermeld want ik heb em gisteren ook uitgebreid zitten bestuderen.

Je hebt gelijk, een paar berichten eerder heeft karentje het ook al gepost   :o daar heb ik helemaal overheen gekeken. Ik kwam het tegen op een ander forum en ik was nogal enthousiast.

8

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

Hahahaha! En die baby's op die wortels! :lol:
Echt geweldig die onderkoelde humor.

9

Re: Leuke weblog: "Cake Wrecks"

GE-WEL-DIG!!!!! Heerlijk dit!! :-)

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -