Onderwerp: koekstekers, waar kopen?
wie weet waar ik in Nederland (liefst via internet) koekstekers kan kopen. Liefst een beetje een aardig assortiment.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » koekstekers, waar kopen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie weet waar ik in Nederland (liefst via internet) koekstekers kan kopen. Liefst een beetje een aardig assortiment.....
Hallo Astrid je vind die hier op de webshop hoor ik denk dat het metalen uitsteker zijn........
Heb je hier al in de webshop gekeken?
ja, zoek meer....
De amerikaanse sites hebben heel goedkope stekers, maar wanneer ik voor 35 dollar in m'n winkelwagentje heb bij cookiecutter.com, komt er ook zo'n 35 dollar aan verzendkosten bij, vandaar dat ik vroeg naar winkels in Nederland.....
Hoi Astrid,
Zoek je bepaalde uitstekers, want wij voeren al heel veel, maar als jij interesse hebt in andere dan wij hebben, kunnen we altijd kijken wat we kunnen doen en of we eraan kunnen komen. Stuur de shop anders maar een mailtje met je "verlanglijstje"
Groejes, Inge
bij speelgoedwinkels enzo kijken bij de kinderklei. Ik heb een heleboel figuren van de action, zaten bij de klei
allemaal bedankt voor de tips!
Ik heb ze inmiddels toch maar in Amerika besteld....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » koekstekers, waar kopen?