Onderwerp: Toblerone vulling
ik heb een taart gemaakt van toblrone vulling maar ik misten de stukje die in de reep zitten. heeft iemand een idee of hoort dat zo dat je ze niet meer proeft
alvast bedankt marga
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Toblerone vulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb een taart gemaakt van toblrone vulling maar ik misten de stukje die in de reep zitten. heeft iemand een idee of hoort dat zo dat je ze niet meer proeft
alvast bedankt marga
Ik heb 'm ook eens gemaakt en ik proefde de nootjes ook niet meer. Zal wel zo horen dus denk ik....
Wel lekker trouwens
Volgens mij zijn die stukjes meer karamelstukjes dan nootjes...zou dat dan gewoon niet smelten?
noga toch? whaha, niemand weet wat die "stukjes"zijn in de toblerone.. wel vreemd trouwens. Maar ik vind de typische tobleronesmaak wel goed terugkomen in de mousse, ondanks dat de "stukjes" missen
volgens mij is het ook nogat
De stukjes in de toblerone zijn stukjes honingnougat, en stukjes amandel nougat. Beide smelten. Theoretisch zou je hele kleine stukjes noot over moeten houden die in de nogat zit, maar waarschijnlijk zijn die domweg te klein om op te merken. er zit namelijk wel 1,6% amandelen in de reep.... Word je echt blij van, dat soort hoeveelheden.....
Maar dat zit er dus in toblerone! En helaas helaas helaas, je vind het dus niet terug in de mousse, erg jammer.
Ik ga hem vandaag weer maken, maar heb extra toblerone gekocht. Die ga ik fijnhakken, en dat over de laag mousse heen strooien. Misschien dat je er dan wat meer van proeft.
Dank je wel voor het reageren,
ik ga zelf ook maar een reep flink fijn hakken. dankjewel voor de tip
groetjes marga
Vandaag de taart gegeten. Sowieso dit keer de chocola iets minder laten smelten, bleef er iets meer van de toblerone over. Daarnaast nog ongeveer 50 gram fijngehakt en over de mousse heen gestrooid. Errug lekker moet ik zeker! Blijf ik zeker doen met deze vulling!
Proef het ook niet meer terug.Of je meot zelf nog stukje noga erdoor heen doen.
Ja het was zeker beter van smaak en de stukjes waren ook nog terug te vinden
van de vulling ga ik nu ook een bruidtaard van maken ben benieuwd wat de gasten er van vinden 5 sep
wat een goed idee!Stukjes tobbleronne er nog extra overheen doen!
ik heb hem ook al 2x gemaakt, gecombineerd met bananen/slagroommouse (recept van hier) is mijn favoriete vulling tot nu toe
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Toblerone vulling