1

Onderwerp: MMF en ik....

Worden nooit vrienden denk ik...
Ruikt heerlijk maar pfffffffff wat een gevoelig spul zeg.
Affijn, hij is voor ons zelf dus vooruit!
Vulling: 1ste laag is gesmolten chocolade met 4vruchtenjam. 2de laag is banketbakkersroom met mandarijntjes.
Biscuit is chocolade. Taartje is 15 cm maar super hoog :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L7GMVHBC.jpg

2

Re: MMF en ik....

De kelken zijn net echt.
Erg mooi hoor !!
Gr. Katy

3

Ziet er wel mooi uit hoor!! Jammer van de 'schubben' op de groene steel, maar daar heb ik helaas ook wel een last van, geen idee waardoor het komt, jij wel? Je bloemen ziet er erg mooi uit :) Ook ik wil nog steeds een keer MMF maken, lijkt me erg lekker, maar wel een heel gedoe ;)

4

Diede schreef:

Jammer van de 'schubben' op de groene steel, maar daar heb ik helaas ook wel een last van, geen idee waardoor het komt, jij wel? ;)

Komt van de sugar gun. Als je een beetje crisco gebruikt heb je dat niet maar laat ik dat nou net niet meer hebben en toen was ik al te ver heen met de taart....

5

mooie kleuren en de bloemen zijn prachtig, maarre wat betekend mmf?

6

@ mariette, mmf = marshmellowfondant  (als ik het goed schrijf :9 )

Mooi calla's heb je op je taart gemaakt, simpel maar mooi taartje :Y

7

Enorm mooie calla`s heb je gemaakt. Ik vind mmf heerlijk werken. Soms is het wel net te zacht.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

En toch is het een heel mooi taartje, ben ook geen vrienden met mmf of gewone fondant, maar die calla's maken elke taart tot een plaatje toch??

Volgens mij helpt goed kneden ook tegen 'schubben', toch?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Ziet er mooi uit. Bij mij verdwijnt de mmf in mijn mond, en daar smelt het nog harder :lol: :lol: :lol:.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

Bien schreef:

En toch is het een heel mooi taartje, ben ook geen vrienden met mmf of gewone fondant, maar die calla's maken elke taart tot een plaatje toch??

Volgens mij helpt goed kneden ook tegen 'schubben', toch?

Calla's zijn gewoon te mooi om veel andere dingen op een taartje te doen vind ik.
Tja had misschien iets langer moeten kneden, wordt het wat warmer, beetje vet er door en knijpen maar...

11

Sweet Carolyn schreef:

Ziet er mooi uit. Bij mij verdwijnt de mmf in mijn mond, en daar smelt het nog harder :lol: :lol: :lol:.

:) ja het is wel lekker spul! Ruikt ook erg lekker moet ik zeggen. Als je het dan ook nog roze kleurt ziet en ruikt het super zoet.

12

Mooi taartje hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.