1

Onderwerp: appeltaartmix c-1000, kl*tedeeg

heel enthousiast bij zo'n lekker weertje (not dus) in de keuken gedoken en weer superheerlijke cc's gebakken en ohja, die appeltaartmix staat er ook nog, zullen we eens proberen voor koekjes.
Rotdeeg, moet een half uurtje in de koelkaast rusten ,dat werden er dus wel een paar meer, zo deeg lekker kneedbaar en uitrollen die handel, jawatte, niks uitrollen bleef overal aan plakken, alles al ingebloemd, niks hoor, blijft een plakkerige boel en het werd alleen maar erger naarmate ik er langer mee bezig was. Toch maar na veel gevloek en gepruts, koekjes uitgestoken, in de oven, na een kleine 10 minuten, reuzekoeken in de oven,  nog paar minuutjes erbij, hm kleurtje is nog licht, nog een paar minuutjes erbij, ziet er goed uit, smaken goed maar dat deeg. Ik heb de rest in de koelkast gezet en ik probeer het nog

2

Re: appeltaartmix c-1000, kl*tedeeg

NIEMAND?????????????

grtz elly

3

he ik heb nog geen problemen met dat deeg gehad.
Ik heb nu geen pak in huis staan dus weet even niet meer wat je toe moet voegen.
Ik moest wel vrij veel bloem gebruiken voor het uitrollen. Volgens mij heb ik het toen ook niet in de koelkast gelegd. Doe ik zelden met deeg.
Hoe dik rol je je deeg uit?
Ik doe het ongeveer 2 mm.

groetjes Francisca

4

het pak mengen met boter, volgens het pak een half uurtje in de koelkast en dan uitrollen. ik heb gisterenavond de overschot niet meer gedaan maar ook niet weggegooid. mijn dochtertje heeft er zich vanmorgen mee bezig gehouden en na een nachtje koelkast was het deeg veel beter verwerkbaar en hebben we nu dus een hoop lekkere koekjes en ja, veel , heel veel bloem voor het uitrollen.

grzt elly