1

Onderwerp: mag ik me even voorstellen

Ik ben seval ben 35 jaar oud, turkse afkomst, getrouwd en heb 3 kinderen van 4,6 en 13 jaar. Ik ben al paar weken hier aan het rondkijken, ik vind het een geweldige site.

Ik hou van taart bakken, alleen ik heb nog niet geprobeerd met marsepein of fondant te werken, maar lijk me hartstikke leuk, is het moeilijk? en moet je naar een workshop gaan om te leren want ik ben al paar dagen op zoek naar een workshop bij mij in de beurt (overijssel)  en ik kan het niet vinden.

Ik ga zo paar dingen bestellen bij webshop, als ik de spullen heb ga ik aan de slag. Hoop dat het me lukt.

Groetjes,

2

Re: mag ik me even voorstellen

Welkom op het forum Seval! Wat leuk dat je zo enthousiast bent. Succes met kopen in de webshop, heerlijk is dat.
Het is niet moelijk om met marsepein of fondant te werken, maar je hebt er wel technieken voor nodig om het goed te doen.
Heel veel mensen hebben het zichzelf aangelerd door gewoon te beginnen, en door filmpjes te kijken en howto's te bekijken.
Ik zelf vond het erg fijn om een workshop te volgen omdat je dan toch de technieken in 1 keer goed leert.
Ik weet niet precies of er iemand bij ej in de buurt is. heb je al gekeken hierboven in de balk bij 'vind elkaar'?
Succes!

3

dankje wel babs ik had dat nog niet gezien, ik heb gelijk gekeken er zijn best veel leden die uit overijssel komen misschien kan ik met ze contact opnemen.

groetjes

4

Welkom op het forum.Met een heleboel rondkijken op internet en op dit forum kun je al heel veel dingen zelf.Kom je ergens niet uit,kun je altijd vragen stellen.En met oefenen kom je al een heel eind.En natuurlijk zijn er heel veel workshops om te volgen. Ik wens je nog heel veel bak-en versierplezier.

Groetjes, Jennie

Wat de toekomst brengen moge,.......
Groetjes, Jennie

5

Welkom op dit gezellige forum...gewoon beginnen en t.z.t. een workshopje volgen...en voor je het weet ben je helemaal verslaafd :D

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

welkom op dit gezellige forum!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Welkom en veel plezier op dit leuke forum!! :thumb:

xxx