1

Onderwerp: allemaal stipjes

vanavond een taartje gemaakt voor vriendin die ik 10 jaar niet gezien heb en waar ik morgen op visite ga en dan kan je niet met lege handen aankomen ;) dus vandaar deze stippen taart en hij is gevuld met het bekende mona chipolatatoetje (doet het altijd goed ;) )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OM7YNNQN.jpg

sorry voor de slechte foto maar heb hem net gemaakt in het donker  :/ morgen maar nieuwe maken met daglicht :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

2

Re: allemaal stipjes

Wat een leuk vrolijk taartje!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

3

Gezellig taartje wordt er vrolijk van

Groeten van Nicole

4

Leuke kleurtjes!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Leuk taartje!!
heb je nog iets bijgedaan, lemon curd of jam?

Wil nl voor mijn schoonmoeder (eind aug jarig) ook een taartje maken met de chipolatavulling (vind zij het lekkerste monatoetje).
Weet je trouwens of je het taartje helemaal af (incl marsepein) in de vriezer kan zetten met deze vulling? Moet je dan hetzelfde proces volgen als met normale vullingen, dus 1 dag eerder uit de vriezer, in de koelkast zettem?
Smeer je trouwens een dijkje als je met Mona vult?

gr

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6

Leuk vrolijk taartje :)

7

Gezellige kleurtjes!!

8

stippen en retro taarten blijven altijd leuk om naar de kijken .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

9

slagroomtoefje schreef:

Leuk taartje!!
heb je nog iets bijgedaan, lemon curd of jam?

Wil nl voor mijn schoonmoeder (eind aug jarig) ook een taartje maken met de chipolatavulling (vind zij het lekkerste monatoetje).
Weet je trouwens of je het taartje helemaal af (incl marsepein) in de vriezer kan zetten met deze vulling? Moet je dan hetzelfde proces volgen als met normale vullingen, dus 1 dag eerder uit de vriezer, in de koelkast zettem?
Smeer je trouwens een dijkje als je met Mona vult?

gr

nee heb er geen andere vulling bijgedaan alleen chipotoetje en ja heb ook een dijkje gezet en ik denk dat het geen probleem is als je hem al kant en klaar in de vriezer doet wij in de bakkerij waar ik werk maken tig taartjes met chipolatavullig in voorraad en die gaan ook de vriezer in alleen het marsepein wordt wat natjes maar verders kan het volgens mij gewoon. en dan idd 1 dag van te voren er uit halen en in koelkast zetten. succes ermee ;)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

10

Leuk en vrolijke taart. Daar kun je mee aankomen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.