1

Onderwerp: handschoentjes waar??? hellup...

Waar kopen jullie voedselveilige handschoentjes? Ik heb ze nog steeds niet gekocht. Maar nu heb ik een vervelende wond aan mijn duim (kaas schaven met een dunschiller is niet handig :nooo :D) en ik heb voor het weekend een opdracht. Dus vind ik handschoenen wel zo fris. Maar waar haal ik die zo snel vandaan?

Groetjes, Sylvia

2

Re: handschoentjes waar??? hellup...

je kan ze bij de apotheek of bv kruidvat kopen

ik vind die persoonlijk niet fijn werken!
ik koop  ze bij de sligro dat zijn doorzichtige handschoenen en die werken perfect

3

Dank je wel, dan ga ik daar morgen even kijken. Een Sligro of Makro pas heb ik helaas niet. Maar goed, als ik maar iets heb nu.

Groetjes, Sylvia

Ik de mijne bij de Boerenbond gehaald.

Groetjes Miranda

5

die van mij komen gewoon van de gamma :D
zijn van doorzichtig plastick en geschikt voor voedsel.... heel makkelijk en goedkoop al gebruik ik ze alleen voor het kleuren van de fondant (als ik er aan denk )

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

6

Ik heb ze vandaag gehaald bij de DA. Ga straks kijken of ze bevallen. Ik was al van plan om handschoenen te kopen voor het kleuren, maar het kwam er niet van. Maar nu met een lelijke wond aan mijn duim moet het wel, anders vind ik het gewoon vies om aan de slag te gaan.

Bedankt!

Groetjes, Sylvia

7

Ik heb ze van de Zegro, maar Paardekooper heeft ze ook.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!