1

Onderwerp: autoweg met auto

Tja het was even zoeken...... Max raoul wilde graag een weg met een echte auto, wat moet je daar nu mee. Zijn moeder vond het ook niet een geweldig plan dus ging nog even in overleg. Ze belde terug het wordt een piratentaart en dan hoor je op de achtergrond NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  IK WIL EEN AUTO OP MIJN TAART !. Dan kan je niets anders dan zo'n jochie een auto taart geven, het is tenslotte zijn verjaardag en hij mocht kiezen wat hij wou. Hij is niet groot (20x20), vandaar valt de auto een beetje groot uit.
gevuld met bbroom en aardbeienjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8PFZOJJQ.jpg

2

Re: autoweg met auto

Hoe kun je zo'n wens inderdaad weigeren. Hij is superleuk uitgevoerd! De auto is groot, maar het eendje is weer aardig in verhouding ;)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

3

Een leuke taart en toch wat het jongetje wilde, dus prima toch? Klant is koning ;)

4

heel leuk gedaan!!

5

Hoi Marleen,
Max Raoul die naam heb ik wel eens horen vallen, volgens mij een vriendje van Rens? Wat heb je de taart weer leuk uitgevoerd, en inderdaad de wens van de jarige gaat toch boven alles. Wat zal hij er blij mee zijn.
Groetjes Sylvia.

6

Hij heeft gekregen wat hij wilde! En de auto vind ik wel meevallen hoor :Y
Leuk gemaakt!

7

moi gedaan hoor!

groetjes José

8

josymaba schreef:

Hoi Marleen,
Max Raoul die naam heb ik wel eens horen vallen, volgens mij een vriendje van Rens? Wat heb je de taart weer leuk uitgevoerd, en inderdaad de wens van de jarige gaat toch boven alles. Wat zal hij er blij mee zijn.
Groetjes Sylvia.

hoi Sylvia,

Ja ze wonen naast Bianca dus Rens zal hem zo ook wel kennen. Zit bij annemiek in de klas.

groeten Marleen

9

Ik denk dat je een klein jongentje heel blij hebt gemaakt met deze taart!

10

Leuke taart!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.