1

Onderwerp: Geboortetaart tweeling

Ik moet deze week een taart maken voor een tweeling, een jongen en een meisje, heeft iemand idee

2

Re: Geboortetaart tweeling

Misschien kun je iets doen met het geboortekaartje? Of heb je dat niet?

3

Ini schreef:

Misschien kun je iets doen met het geboortekaartje? Of heb je dat niet?

Nee helaas...

mischien een barbie maken en als je hem om draait een ridder

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

5

Je kunt een half/half taart maken, dus een ronde of vierkante taart met de ene helft blauw en de andere roze. Dan zou ik er misschien blokken op maken die ook weer overlappen. Paars/roze blokken op de blauwe kant en blauw/groene blokken op de roze kant en dan de namen erop. Je kunt ook de kleuren bij elkaar houden, dan heeft ieder zijn kant.

Of een stapeltje die roze begint, dan paars in de tweede en blauw in de bovenste met een nestje met twee kindjes erin.

zoiets?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Claudia Mv 2 schreef:

mischien een barbie maken en als je hem om draait een ridder

Vind dat wel een goed idee, maar niet zo mooi bij een geboorte...

7

Glamour schreef:

Je kunt een half/half taart maken, dus een ronde of vierkante taart met de ene helft blauw en de andere roze. Dan zou ik er misschien blokken op maken die ook weer overlappen. Paars/roze blokken op de blauwe kant en blauw/groene blokken op de roze kant en dan de namen erop. Je kunt ook de kleuren bij elkaar houden, dan heeft ieder zijn kant.

Of een stapeltje die roze begint, dan paars in de tweede en blauw in de bovenste met een nestje met twee kindjes erin.

zoiets?

Die met paars/roze en groen/blauwe blokken wel een goed idee... ga er nog even over denken....

Dank je

ai ik heb weer eens  niet goed gelezen ik heb de geboorte over het hoofd gezien :O

Mvg Claudia

9

Of een klassieke witte met een wiegje met 2 babytjes erin en allemaal accesoires erop en dan allemaal verschilldende kleuren!

10

of anders het voorbeeld nemen van de geboortekaartje

Mvg Claudia

11

Misschien krijg je nog wat ideeen als je googlet op 'twins cake' of 'twins shower cake'?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

mischien is dit iets .........een ronde of vierkante taart die 1 helft roze 1 helft blauw is

en dan twee babytjes onder een roze blauw geblokt dekentje

aan de zijkanten wat blokken
met aan de roze kant blauwe blokken met de jongensnaam
aan de blauwe kant roze blokken met de meisjes naam

groetjes noelle

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

13

Dank je voor jullie reacties, ga hem morgen decoreren dus jullie zien m morgen wel voorbij komen!!