51

Re: Kroontje voor een kleine prinses.

Oooooh, die prinsessentaart, wauwie!
Heel leuk, eens een x wat anders. Ben heel benieuwd hoe je dat gemaakt hebt met die juweeltjes voorop, die glitters zo mooi verdeeld, zo strak rechtop die punten met die bolletjes, kortom: ik wil een how-to! :D

"Begin de dag met een dansje..."

52

Renaatje schreef:

Heel leuk, eens een x wat anders. Ben heel benieuwd hoe je dat gemaakt hebt met die juweeltjes voorop, die glitters zo mooi verdeeld, zo strak rechtop die punten met die bolletjes, kortom: ik wil een how-to! :D

Als je even terug leest op de vorige blz, dan kun je precies lezen hoe ik de glimmertjes en en het kroontje heb gemaakt   ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

53

Deze had ik helemaal nog niet gezien, ERG MOOI!!! Leuk zeg die kroontaart, heel origineel.

54

Oh, helemaal gemist, wat een gave taarten weer!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

55

wat mooi, die glanzende bol in het midden!  en dat die zilveren bollen zo mooi op dat kroontje blijven staan zeg, onbegrijpelijk :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

56

Kaatje E. schreef:
Renaatje schreef:

Als je even terug leest op de vorige blz, dan kun je precies lezen hoe ik de glimmertjes en en het kroontje heb gemaakt   ;)

Whoeps, sorry, zag 't net pas :o

"Begin de dag met een dansje..."

57

Hoi Karin wat een prachtige taarten. Ik heb net je site bekeken en de een is nog mooier dan de andere. Mijn vraag is hoe maak je van die mooie sierlijke leters? Net als de 1 op het stippentaartje die je hier laat zien.

Groetjes Roos (beginner)

58

Tommie schreef:

Hoi Karin wat een prachtige taarten. Ik heb net je site bekeken en de een is nog mooier dan de andere. Mijn vraag is hoe maak je van die mooie sierlijke leters? Net als de 1 op het stippentaartje die je hier laat zien.

Groetjes Roos (beginner)

De letters en cijfers maak je met een tappit uitsteker verkrijgbaar in de webshop.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

59

Het zijn weer super taartjes...zo strak zo mooi en zo origineel!!!!! je kroon vind ik helemaal top!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

60

Ontzettend mooie taarten en ik dank je heel hartelijk voor je how to en sla deze op en ooit, als ik weer een taart voor een prinses mag maken dan gebruik ik je idee en zal ik je dat laten weten. Bedankt!

lekker duurt het langst!