1

Onderwerp: Fruitig lekker

Deze hoorde ook nog bij de verjaardag van mijn zoontjes. Vermits mijn familie niet van marsepein en fondant houdt, gedecoreerd met witte chocolade en bosvruchten.
Gevuld met kersenvlaaivulling, slagroom en verse bosvruchten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BYZOLGIS.jpg

2

Re: Fruitig lekker

Nou...dat is zeker fruitig lekker :P :9

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Wauw ziet er overheerlijk uit....

Vele en lieve groetjes Nicole

4

wauw dat ziet er zeker lekker uit zeg, even een vraagje ik zi wel witte chocolade maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen zo mooie dunne rand??

5

Tjeeeee, lekker!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

dian73 schreef:

wauw dat ziet er zeker lekker uit zeg, even een vraagje ik zi wel witte chocolade maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen zo mooie dunne rand??

Dat is eigenlijk heel eenvoudig hoor. Meet de omtrek van je taart en knip dan een stuk bakpapier uit dat 1 cm langer en 1 cm hoger is dan je taart. Bestrijk dat papier met gesmolten chocolade (laat de laatste cm vrij van chocolade). Wacht een paar minuten, totdat de chocolade begint te stollen. Plak dan het papier tegen je taart (chocolade aan de binnenkant natuurlijk) en zet hem in de koelkast. Na een klein uur kan je het papier lostrekken van de chocolade. Begin bij de cm waar geen chocolade zat.  Om het papier tegen da taart te plakken, zorg je best een paar helpende handen in de buurt.

7

zo dat ziet er jammie jammie uit :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

8

Het ziet er heerlijk en lekker fruitig uit :Y

mmm, die ziet er lekker uit

Groetjes Miranda

10

Wow ziet er leuk uit zeg en lekker....zo met die choco en combi fruit, lijkt net een schaal waar ze mooi op liggen heel leuk en goede oplossing ipv marsepein!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

mjam mjam mjammie

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

12

Echt Super !
En bedankt voor je tip ga ik zeker ook een keer uitproberen.
Groetjes Katy

13

Wat een lekkere taart en zo fris met al die lekkere zomervruchten,gaat heel goed samen met witte chocolade :)

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

H

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Wat een leuk idee met dat witte chocola.
Ik zal die tip onthouden want ook hier zijn er veel die geen marsepein lusten.(waaronder ik)

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

16

Ik vind 'em heel mooi!
Ziet er ook heerlijk uit :9

17

Birte schreef:
dian73 schreef:

Dat is eigenlijk heel eenvoudig hoor. Meet de omtrek van je taart en knip dan een stuk bakpapier uit dat 1 cm langer en 1 cm hoger is dan je taart. Bestrijk dat papier met gesmolten chocolade (laat de laatste cm vrij van chocolade). Wacht een paar minuten, totdat de chocolade begint te stollen. Plak dan het papier tegen je taart (chocolade aan de binnenkant natuurlijk) en zet hem in de koelkast. Na een klein uur kan je het papier lostrekken van de chocolade. Begin bij de cm waar geen chocolade zat.  Om het papier tegen da taart te plakken, zorg je best een paar helpende handen in de buurt.

oh, nou harstikke bedankt zeg, ik ga het zeker uit proberen en laat het resultaat zien!!!

18

is de taart dan helemaal eerst met botercreme ingesmeert zodat de chocolade er mooi aan hecht?

19

blackangel schreef:

is de taart dan helemaal eerst met botercreme ingesmeert zodat de chocolade er mooi aan hecht?

Inderdaad!

20

Super die ziet er lekker uit :Y:Y

Groetjes Marlies.