Onderwerp: Mijn 3e en 4e taart Cars en Winx
Hallo allemaal,
Het is weer even geleden maar vakantie en allerlei andere zaken zijn er bij in geslopen.
Jullie hebben nog iets te goed is al weer van juli mijn 3e en 4e taart.
Een cars taart voor mijn neefje en de dag erna was mijn eigen dochter jarig en zij wilde een winx taart dus druk druk druk...
De cars taart was een latertje geworden had de kapsels laten ontdooien en toen gevuld en wel met slagroom en aardbeien(jam jam) en heel stom niet op een mooie plaat gelegd. De kenners onderons weten natuurlijk wat er is gebeurd ja ja. Hij viel in mekaar toen ik hem erop wilde leggen. Ik heb heel hard gevloekt en daarna maar heel hard gelachen nieuwe kapsels eruit gehaald en opnieuw alles voorbereid voor de vulling slagroom met aardbeien. Toen de taart eindelijk klaar was mag niet jokken maar het was 05.00 uur. Heb ik lekker de kapotte taart staan smullen en die was heerlijkkkkkkkkkkkkkk.
De volgende dag was mijn neefje heel erg blij en kreeg ik een hele dikke kus van hem en ik was de liefste dit was het mooiste cadeau.
Hier gaat het toch allemaal om, niet waar....

De volgende avond ben ik begonnen aan de taart voor mijn eigen prinses ze wilde een taart mocht zelf kiezen hoe de onderkant was maar er moest een winxpop van Bloem op komen en met een hele mooie blauwe jurk zoals in de film alsjeblieft mama....
Nou dat doen we toch ze wilde ook slagroom met aardbeien want dit was wel erg lekker. Dit ging gelukkig in een keer goed en hier is het resultaat....
Ik was de allerliefste mama van de hele wereld.....

Oh ja bijna vergeten de vullingen zijn beide slagroom met aardbeien.............
Sorry het zijn veel foto's maar ik ben er stiekem zelf wel een beetje trots op..
Bedankt voor het kijken suusje