1

Onderwerp: titanium

Zouden jullie graag willen meedenken met het volgende?

Ik ga binnenkort een bruidstaart maken. Op de taart wil het bruidspaar graag hun ringen nageboetseerd hebben als bruidtopper. Het zijn titanium ringen met een gouden bandje in het midden. De taart zelf moet 2 lagen wit en een laag roze worden. Onderste laag wit met het kusseneffect en suikerparels. Middelste laag roze met hun namen en bovenste laag wit met roze kringels.

Wat betreft de metaal kleur komen we er niet helemaal uit. Wordt het goud, dus gouden parels, gouden letters (op roze, is dat mooi?), maar wel titaniumringen met een streepje goud. Of wordt het zilveren parels, zilveren letters en titanium ringen die dus niet zilver zijn.
Zij gaat in het wit/ivoor en hij in het roze/beige, volgens mij is dan voor goud gaan toch het beste.

Wat vinden jullie? Alvast bedankt!

2

Re: titanium

Ik vind zelf zilver wel mooi in combinatie met roze. Het benaderd ook het meeste de titanium ringen denk ik.

3

Ik zou het wit met zilver doen.Ik niet of je om de taart ook pareltjes doet en welke kleur goud je hebt maar als je die lichte goud hebt dan kan je misschien om de 10 zilveren pareltjes een goude doen

4 Laatst bewerkt door kiwi (22-07-2008 15:42)

Volgens mij hebben wij dezelfde ringen. En als ik zo eens kijk vind ik die titanium kleur niet mooi bij roze en wit. Het is een beetje oud zilver achtig.
Goud en roze en wit is ook een chique combi vind ik zelf. Ik zou zelf dus voor goud gaan...

5

nou hier schiet je ook niets mee op :/
het is twee goud tegen twee zilver haha

6

ik zou 2 kleine stukjes roze maken........een stukje zilver kleuren en een stukje goud....en de pareltjes erop leggen....kijken wat het beste uitkomt.

ik zou zelf denk ik voor zilver gaan.....dit steekt meer af op het roze dan goud lijkt mij, maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de kleur roze :D
ook aan mij heb je dus niets :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

7

Ben nu wel benieuwd wat je er van gaat maken!

8

Heb vandaag de gouden parels binnengekregen. Nou ja goud, meer geel. Ik denk dus dat goud het niet wordt. Maar zilver en titanium is natuurlijk ook niet hetzelfde.
Ach, nog 4 weken om er van wakker te liggen :D

9

Is goud verfen ook een optie?

10

Zilver!!! Wij hebben deze ringen ook maar dan wit goud in het midden. Dat iet eruit als zilver en dat vond ik veel mooier. :Y :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

11

kan je geen zwarte ondergrond gebruiken en dan lichtjes met zilver dusten, dan is het volgens mij net titanium. Ik heb bijna alles van titanium en als er goud in zit zou ik geen zilver gebruiken en andersom ook niet. Dan krijg je teveel kleurverschil.
denk ik :think:

12

Ik ben er uit (denk ik...) Het wordt goud (geloof ik...).
Bedankt voor het meedenken!!!